Rabu, 14 Jun 2017

SELAMAT BERBUKA








DAH NAK 

JADI DUA

PULUH ARI
hari betul betul panas
sapa kerja di luar
siapa kerja dan puasa
diluar akan rasa bahang
gua tak keluar rumah

dah nak masuk 20 ari
tak lama lagi akan rayo
gua nak cari iktik
nak buat rendang itik
gua tak makan ayam
kecuali ayam kampong
gua dah tinggalkan ayam
kerana ini dalam mazhab gua
haram kerana suntikan kimia
untuk merosmah kan ayam ini

petang ini gua tak ada spesial apa
tapi gu ada gulai itik
dulu gua beli di kedai acheh
kemudian gua modified
macam mat rempit modified
motosikal jepun
gua tambah itik
gua tambah santan
gua tambah serbok kari
ubi keledek
lalu jadi buka puasa petang ini

petai dan jering masih ada
buah hanya mangga
orang belgium kata
rien spesial

SELAMAT

BERBUKA




-------------------

Tiada ulasan: