.

Ahad, 4 Jun 2017

YANG INI MASUK AKAL





YANG INI

MELAWAN

BANGANG








4 ulasan:

Smart Pomen berkata...

Ko tau tak tt. Hari jumaat hari tu aku nak jumpe bos tempat aku ambik kontrak repair lori. Nak mintak payment tahun lepas punya. Dari bulan 8 sampai la bulan 4 tahun ni. Dia janji nak jumpe mase aku what up hari tu. Bile aku tanye kerani dia. Nak tau ape kerani dia cakap. Bos pegi umrah. Aku tak tau la nak teruja ke nak sedih. Aku tau dia org kuat pas pasal aku pernah pegi kuantan repair lori dia masa bantuan banjir kelantan dulu. Sampai sekarang bendera pas ada kat dlm kereta dgn opis dia. Nak tanya. Kalu pegi umrah tapi tak bayar hutang boleh dpt tiket syurga tak.

FOUR WIRE berkata...

Sia2 je gi umrah ke haji ke.
Tk dpt pahala. Dosa lg ada
Hutang kena settle dulu

Unknown berkata...

Wow...TT pun follow Maulana Asri...keep sunnah alive!

Tanpa Nama berkata...

Bodoh punya org pas khadam umno. Dio belajar dgn umno le tu. Pas umno dah sekapal tau. Jgn tak tau. Hehehe. Tak layak pi umrah jika hutang tak bayar. Kalo pi pon tk dak pahala. Kikiki