.

Khamis, 13 Julai 2017

GAMIN TAK ADA MODAL LAGI







GAMIN TAKDA DUIT

ALOR SETAR, 18 Syawal 1438H, Rabu – Semua penjawat awam termasuk guru diminta membayar zakat menerusi kaedah potongan gaji melalui agensi atau jabatan. “Semalam kami ada dedahkan sebanyak 44 peratus kakitangan Jabatan Pendidikan Negeri (JPN) serta guru di negeri ini gagal membayar zakat. 


CUKAI SANA SINI

Hasil perjumpaan dengan JPN, kita dapati majoriti daripada peratusan ini membayar zakat secara sendirian di kaunter-kaunter zakat di daerah masing-masing,” katanya, dah bagi duit kat engko ... ko gi beli fortuner ... lepakkk kat kerusi belakang nampak angkuh.... sapa nak bagi.... baik bagi sendiri leeee ... tentu sampai ke asnaf on JUAL AGAMA - BERZAKAR BERZIKIR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/12/17




-----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hairan?
pelik?

kenapa bertukar teknik?
kenapa pakai bahasa halus?

tak tunjuk samseng ke belum tunjuk samseng?


kalau tak hirau....
mesti bertukar......jadi wajib...
lepas tu...tambah rotan, tambah denda, tambah<,b>penjara, dan sebagainya....



GERENTI PUNYA!!!!!!!!!!!!!!!!!
p.s. 'harimau tak ada taring' ke 'harimau hampir pupus'?

Didi kota belud berkata...

Kakakak.. Taun ni aku tak bagi sesen pun kek penjual agama ni.. Muko amil amil eh semua muko pendatang... Bukan apo.. Kalau nak ikut agama dan sistem.. Ikut betul2... Aku tengok je muka amil amil kek sabah ni.. Tebayang eh.. Ic palsu.. Pengundi antu... Undi tipu... Kuuuurrrr.. Semangat... No more... Pui... Aku biar je anak2 pati tu rompak aku masa bayar makanan kek kodai mamak di sini.. Mamak bilang 10..anak pati bilang 13.50...amiklah nak.. Atleast tipu undi punya sistem aku sabotaj... Hehehhehe... Pantainya.... Hehhehehe

zaharuddin Ahmad berkata...

Ha.ha.a. ....padan muka....
Itu nasib baik beli...fortuner....
Kalau beli.. cincin ke...Intan berlian ke....lagi haru biru. .

Tanpa Nama berkata...

Bahan pembelajaran yang sepatutnya ada dalam bajet yang diperuntukkan kepada sekolah sekarang ini perlu dibayar oleh pelajar pula.mana pergi duit tu?

Tanpa Nama berkata...

ambik 1.6 juta kakitangan keraa jaaaan...kah kah u tuk bangla sekali...dok main fb, main twitter negara. dok main whats app...itu lah kerja gamin...95% melayu islang sotong hadi...kali dua kaya lah bee end dapek undi...kah kaj kah...bayor lebih semua dapek u tung meeeeeee kah kah kah