.

Khamis, 13 Julai 2017

SEMOGA BAHAGIA





HAM

DULiL

BERKEKALAN

SAMPAI  KE

ANAK CUCU

OPPPSS....

SILAP 

KAH KAH KAH

SEMOGA 

BAHAGIA

Perkahwinan pertama ‘gay Islam’ di Britain

 | July 12, 2017
Jahed Choudhury berkata dia mengambil langkah penting untuk masyarakat Islam dan LGBT.
PETALING JAYA: Perkahwinan 2 lelaki gay di Britain, salah seorang daripadanya warga Bangladesh, Jahed Choudhury, melakar sejarah sebagai majlis perkahwinan sejenis pertama melibatkan lelaki Islam.
Dailymail melaporkan Jahed, 24 mengahwini Sean Rogan, 19, dengan kedua-dua “mempelai” memakai pakaian pengantin tradisional Bangladesh.
Majlis perkahwinan pada 22 Jun itu turut dihadiri keluarga dan rakan-rakan daripada kedua-dua belah pihak.
Keluarga Jahed diwakili ibu, kakak, adik dan sepupunya. Manakala ibu serta 2 kakak dan abang Sean turut hadir pada majlis tersebut.
“Saya ingin katakan kepada semua orang yang melalui perkara yang sama seperti saya, tidak mengapa, kita akan tunjukkan kepada dunia bahawa anda boleh menjadi gay dan Islam,” katanya yang mendakwa mengambil langkah penting untuk masyarakat Islam dan LGBT
“Saya kini menantikan kehidupan bahagia bersama Sean,” katanya yang berbulan madu ke Sepanyol.
Menceritakan detik pertemuannya dengan Sean, Jahed berkata dia sedang menangis di atas bangku di bandar Darlaston akibat tertekan kerana sering dihina dan Sean telah menegurnya.
“Sean kemudian mengambil berat tentang saya dan akhirnya kami mengambil keputusan untuk menjadi pasangan.”

TERIMA KASEH

RONALD 

REAGAN







--------------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Penah tak dgr ayat nie..." Hoiii, kau tu bodoh macam lembu..." Tapi sebodoh lembu apabila lembu jantan dh naik miang, dia tak sodol lembu jantan....dia tahu lubang mana nak masukkan batangnya tu..Itu lembu yg selalu dkiaskan dgn kebodohan. Tapi kita manusia yg ada akal, otak dan mengaku diri tu sebaik-baik makhluk gunakan nafsu dari akal....kalau lembu tahu, mmg dia akan kata "ala aku kau kata bodoh tapi aku lebih cerdik melepas nafsu"

Tanpa Nama berkata...

Kunyit dan tamarin dilarang dihidangkan.... Kakakakkakka

ali along berkata...

Dia tak pernah rasa nikmat pepek ni..

Tanpa Nama berkata...

Perkara begini dilaknati Allah, the ultimate authority in the whole universe. I rest my case.

bangla parit buntar berkata...

gay? dan islam? alamak ini xde kaitan dengan agama ni. ini kecelaruan fikrah dah ni.
tuhan ciptakan lelaki dan perempuan, lepas tu nk kawin dengan lelaki? lepas tu lak nti kot celah mana nk dapat anak?kot celah mana pulak nk ada generasi? ahh manusia bukan makin pandai, makin bodoh bertingkat2 pulak.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

DaH drill mamat tu taK Jumpa Lobang butir tahiK yg di suwa bangLar desK n chairs. MeLetus virgin tersemprot tahiK keLetihan dua mempeLai

Nope berkata...

Ohhhh.. aaahhhh... ohhh yeeeaah. Apa yg heaven nya pedang vs pedang?