.

Ahad, 23 Julai 2017

HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB






HARI HARI

AKHIR SAEKOR

NAJIB

DI LAUAR NEGARA
NAJIB SEDANG DIKEPONG
OLEH AMERIKA
OLEH FRANCE
OLEH SINGAPURA
OLEH SWISS

DUIT DEPOSIT NAJIB
DI SABAH
DI FELDA
DI KEDAH
DI JOHOR
SEDANG DI GASAK MAHATHIR
DI GASAK OLEH BERSATU
DIGASAK OLEH SHAFIE AFDAL
DI GASAK OLEH WARISAN

INI TANDA TANDA
HARI HARI AKHIR 
SAEKOR NAJIB







-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DAP will influence the appointment of the prime minister - kj.
Memanglah, ngok! Parti komponen pakatan bukan macam parti komponen BoNgok, mca mic ppp supp ke haper semua tu ngok punyer tunggul kayu tau hangguk jer. Parti komponen pakatan semua ada pengaruh masing2 untuk setiap keputusan. Kau mangkok dalam umnGoK mana tau semua ni, konsep demokrasi tu pun kau ngok tak paham, kau ngok ingat demokrasi = demo kasi, aku serasi, lagi banyak kasi lagi la aku serasi.

Tanpa Nama berkata...

JANGAN!
JANGAN AKHIR!!
JANGAN BERAKHIR DULU!!!

Mesti bagi dia tu GABRAH
Mesti bagi dia tu KANCHONG
bagi dia SEKSA teruk teruk teeeeeeeeeeeeeeeeeeeruk dulu!
TIDOR tak lena!
MAKAN tak lena!
DUDUK tak lena!
SEMUA TAK LENA!


Biar dia tu terus kena maki teruk-teruk+teruk!
BIAR KERABAT DIA TU KENA MAKI!

Biar dia ketandusan di dunia ini dan dunia seterusnya!

JANGAN BAGI DIA PELUANG UNTUK MAMPOS



Biar dia tu, kena seksa, sebelum mati!
Biar dia tu, terus terseksa, selepas mati!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Tah.. Bodoh juga PIEM AKU ni yer... Masa berkuasa ni.. Buat ler satu block istimewa kek sungai buluh tu.. Deal ler wewawal dgn sape sape.. Kalau nap.. Duk ler situ laki bini... "block spesel" ler katakau... Kito mcm rumah mu rumah kau tajjaan SPNB... ko gasak ler cd madah berhelah tu sampai laki ko mati dlm tu... Boleh aper.... Hehehehheheh