.

Ahad, 23 Julai 2017

SARAWAK UNTUK SARAWAKIAN






SARAWAK
Sarawak for sarawakians. Lepas tu, Malayan parties out. Nampak macam ajenda tersembunyi najib-bn jer. Sebab di sarawak takde umno, takde mca, takde mic, takde gerakan, takde PPP, tapi tetap bn pegang sarawak, maknanya bn kuasai sarawak guna parti2 non-malayan. 

UNTUK

SARAWAKIAN

Jadi bn tetap selamat walaupun s4s ni memekak melaungkan slogan sarawak for sarawakians. Yang jelas kena hambat adalah pakatan yang diwakili oleh parti2 malaya iaitu dap, pkr dan lain. Sebab itulah walaupun sabah jugak nak menuntut hak lebih adil untuk mereka, tapi di sabah tak dengar pulak kumpulan pejuang sabah for sabahan, sebab di sabah bn diwakili jugak oleh parti malaya iaitu umno! Sarawak for sarawakian kunun! Kantoi! on SOKONG PERJUANGAN RAKYAT SARAWAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/22/1






--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mungkin baru bian dan pkr sarawak perlu jelaskan pendirian mereka tentang s4s ini. Pas sarawak jugak. Adakah amanah dan bersatu mempunyai cawangan di sarawak?

Tanpa Nama berkata...

Biar sarawak dan sabah kena tipu dgn umno/bn selama2nya, selagi tak mau sedar

Tanpa Nama berkata...

tinggal apa lagi?
tunggu apa lagi?
cerai aje!
cerai tiga talak!!!
talak!talak!!talak!!!

tengok
singa-poor!
lima poloh tahun aje
dah tukar ke
singa-rich

suber alam tarak,
sumber galian tarak,
petrol tarak!
yang ada sumber manusia aje............

dulu,
sato rengget==sato dolar
lepas tu,
0.9 rengget==sato dolar,
lepas tu,
satu rengget==sato dolar,
lepas tu,
doa rengget==satu dolar,
lepas tu,
tiga rengget==satu dolar!
sekarang apa dah jadi?

TUNGGU APA LAGI?
cerai talak tiga!!!!!

BIAR MALAYA MAMPOS!!!!
BIAR MALAYA KUBUR!!!!