.

Sabtu, 22 Julai 2017

INI NASI ARAB








INI NASI ARAB

bro..gua tak pernah dgr nasi arab masa kat arab..kabsah itu kabsah dan bukan nasi arab.bukan arab rice.kdg2 gua keliru bila di penang ada org melayu jual nasi arab tp lauk mcm briyani..kanfius..org arab saudi bukan suka sgt makan nasi sb org arab saudi bukan makan MekD mcm ust azhar idrus dan makan kentuki..
org arab saudi tak makan roti jala mcm ust kazim..tp biasa la bro..bahasa melayu, org2 melayu pun guna bahasa ceduk daro arab..so bukan saja bahasa diceduk, malah budaya arab pun diceduk masuk dlm mangkuk melayu..tak caya lu tanya ust kentut al serban barkat..agak2 nape grand mufti org saudi tak pakai serban nabi..saja tanya kot2 saudi pakai serban wahabi warna umno merah putih, made in china... on PENJUAL AGAMA - DAH JADI PENING
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/19/17



------------------

2 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Arab cheap ni kalau mai malaysia.. Caro dio nak murah.. Dii bagi salam dah tu tanya.. Muslim..masslah Alhamdulilah.....brorher... Konon nak murah ...jual punya murah ayat quran tu.. ..tu jelah teknik dio nak kenokan malaysia muslim ni.. Tapi bila minta puki kat cina.. Berapa ribu pun dio bayar... Kimak juga arab arab ni... Hehehehehhe... Dari pandangan pemandu teksi... Kakakkakakakaka

Tanpa Nama berkata...

nasi biawak kat?