.

Ahad, 30 Julai 2017

MAHATHIR ADA BUKTI





MAHATHIR

Nampak sangat mahathir autar putar. Sifat mamak dia takkan luntur dari belang di hidung mahupun dari tompok di belakang dia. Kenapa sekarang baru dia nak cakap dah tengok semua dokumen tu, sedangkan dah lama dia tengok, masa muhyiddin masih dpm. 

ADA BUKTI

Ini sebab mahathir beli masa untuk beberapa perkara, nak fikir beribu jalan cerita dan skrip sesuai yang perlu dikarang, nak sediakan beratus dokumen sokongan bukan saja apa yang cuba dijual sebagai laporan ag, polis, bank negara dan audit serta pac malah juga dokumen rekaan seperti rekod telefon, tiket perjalanan, rekod hotel, penyata akaun, rekod emel dan berbagai lagi,

NAJIB CURI

nak cari berpuloh pelakun dalam dan luarnegara yang perlu hafal watak dan skrip dengan lancar dan realistik, dan akhirnya sebelum mahathir membuat pengumuman ini, dia mesti sudah dapat meyakinkan beratus orang dari pihak pembangkang dan ngo serta beratus lain dari pihak bn sendiri khususnya umno supaya dia sudah mendapat sedikit sokongan untuk menguatkan tuduhan yanyangputar on 
MAHATHIR TAHU NAJIB NAK DITANGKAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/28/17




------------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Bukti Mader ni, tak boleh lawang bukti Mat Karong Guni kita, Tuan Haji Ezam. Ezam sejak 20 tahung dulu kulu-kilir cerita dia ada enam karung guni penoh dgn catatan bukti salah laku Mader. Sampai semalam tak sebijik karong pun dah dibuka Ezam .. tak sekelentit maklumat pun dah diburai Ezam. Ini lebih teruk drp Auta-Keling??? .. kalau Mader tu kita faham lah, dia Keling .. Ezam ni bangsa apa???

Tanpa Nama berkata...

comment jadahpani? tula suka tgok Cita cartoon? macam budak buta urup taksekolah haram jadah bunyinya

Tanpa Nama berkata...

Inilah komen bernas. Bukan macam komen kau, nak berlagak pandai, tapi bahasa pun macam bahasa kartun, ejaan pun macam budak buta huruf, isi pun kosong macam takde ilmu selalu ponteng sekolah pergi merempit dan lumba haram jadah. Satu komponen pun kau tak mampu lepas tahap kelulusan. Lebih baik kau balik bertapa dalam jubah dan serban kau berupa tempurong tu. Haha