.

Ahad, 30 Julai 2017

MAHATHIR TERUS MELAWAN






MAHATHIR

saya percaya tun m ikhlas, sengaja puak puak menyalak bukit, kalau tun m nak boleh diam diri atau tidur macam tun zzz tapi walau usia 92 tun m masih terus melawan, walau dia tau lawan dia sukar tempur, ramai tentang, kalau ambik mudah, dia sokong jiba terus jadi ikon one malaysia, tun m percaya perubahan boleh berlaku, semua kita perlu menyokong tun m nie... 

TERUS

dulu berlambak hadiah depa bagi kat tun m...semua tinggal kat muzium di langkawi, betul lah bukan semua perfect tapi ingat tun m bawa malaysia selama 22 tahun...tak teruk macam sekarang, org kata maha firaun jiba lagi tok firaun...cuma dgn gincu merah nampak macam malaikat...

MELAWAN

tapi rupa sebenarnya buruk macam isteri dia juga...kena pakai mekap tebai dua kilo, baru nampak elok sikit...itu pun entah berapa botol botox bagi peraibh dah...syukur al ham kah kah kah on GUA SUDAH BILANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/28/17




-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku ni tak pandai la nak baca niat niat org ni, aku bukan psikik. Aku tak peduli pun niat Tun M tu; ikhlas nak lawan Najib/umno/ BN atau nak selamatkan tengkuk sendiri ke atau nak anak dia jadi PM ke apa lancau pun aku mmg tak peduli. Matlamat aku satu jer, nak tumbangkan parti yg sama jadi kerajaan selama lebih 60thn. Apa lancau ditadbir oleh parti yg sama selama 60th, tak pernah berubah!!? Apa nak jadi dgn malaya ni??? Kuasa pada sapa? Rakyat atau politikus?