.

Sabtu, 1 Julai 2017

SELAMAT HARI RAYA DARI RAJA MENDELIAR







UCAPAN

SELAMAT HARI RAYA
DARI PEMEGANG
MOHOR  BOTOL BESAR
RAJA MENDELIAR
PENDELIAR MAHALIAR
TUKAR TIUB



HAMDULIL

Lama cuti tok tt... nie kawe nok tanyo... kate tokbijansempudal ade skandal dengan retis, tak buat suruhanjaya di-raja ke bukak kes lama... hahahahhhahhaaa selamat hari raya... kebabooooom... on 
TAHUN LEPAS - INGAT TAK?
Anonymous
on 6/27/17

TAHUN INI
Tahun ni takkan takde ucapan on 
TAHUN LEPAS - INGAT TAK?
Che' Din
on 6/27/17

MAHU 2017
kami mahukan versi 2017 daripada our beloved godfather TT! on 
UCAPAN HARI RAYA 2013
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/24/17

MEMEY BEST
Ucapan hari raya 2013 nie memey best. Sambil tengok dlm jamban terus hilang rasa sembelit. Clip nie kalu hang jual kat big mama, konfirm big mama boleh slim melim mcm jiana jain on UCAPAN HARI RAYA 2013
DatoPidi
on 6/27/17

MAAF
Selamat Hari Raya saudara Hishamuddin Rais. Semoga sentiasa sihat walafiat, makbur, rasional.... maaf zahir dan batin... on 
TAHUN LEPAS - INGAT TAK?
Anonymous
on 6/27/17

MANA 2017
2017 mana abam TT on 
TAHUN LEPAS - INGAT TAK?
Anonymous
on 6/26/17

2017?
Xde ucapan utk 2017 TT? on 
TAHUN LEPAS - INGAT TAK?
Anonymous
on 6/26/17

BERSEJAHTERALAH
Sebagai juruprihatin pada perayaan bertaraf antarabangsa lagi bergemerlapan wanginya seantero cakrawala tercatat pada takwim semesta, maka saya rasa terpanggil untuk melaung mantera hikmat di sudut bergema: selamat dan sejahtera serta beriang ceria beramai merai kejayaan aidilfitri rahmat Ilahi. Jangan lambat janji selamat. Biar cepat asal cermat. Bersejahteralah. on 
DARI TIM TUKAR TIUB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/26/17

RAYA

Sebagai juruprihatin pada perayaan bertaraf antarabangsa lagi bergemerlapan wanginya seantero cakrawala tercatat pada takwim semesta, maka saya rasa terpanggil untuk melaung mantera hikmat di sudut bergema: selamat dan sejahtera serta beriang ceria beramai merai kejayaan aidilfitri rahmat Ilahi. Jangan lambat janji selamat. Biar cepat asal cermat. Bersejahteralah. on 
DARI TIM TUKAR TIUB
Anonymous
on 6/26/17

TAHUN INI

Raya tahun ni kurang meriah berbanding tahun sebelumnya.suasana agak hambar.acapkali mercun 7 hari 7 malam gegak gempita menghingar suasana.namun tahun ini hanya pada malam raya selepas pengumuman penyimpan botol besar saja.itu pun hanya seminit dua.bukan seperti bunyi perang dunia.baju raya pula hanya recycle baju lama.kalau ada yang baru cuma sepasang saja.

PAKAI BAJU

kuih raya cuma beberapa jenis saja.lauk pauk dihidang pun sama.tiadalah layaknya seperti fiesta.yang ada cuma lemang ketupat segera ayam daging rendang.tiada lagi budaya bertukar juadah sesama jiran tetangga.mungkin juadah yang disedia kuotanya hanya cukup untuk makan anak beranak dan tetamu yang datang saja.dulu keriangan hari raya menjadi bualan semasa berkunjung raya.

BUNDLE

tapi tahun ini hanya satu topik hangat yang menjadi sebutan.isu mapadulung didendang dari rumah persinggahan pertama sampai ke rumah terakhir yang dikunjung.sampai nak muntah hijau mendengar keluhan.yang totok2 semua dah mula beralih arah.dulu sokong berdegar2 tapi on 
UCAPAN HARI RAYA MUSIM BUAH








--------------

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini ucapan paling win dlm sejarah hari raya..bro tt tak perlu terkejar naik moto tak pakai helmet utk tengok anak bulan.tak perlu istiadat raja2 pemoegang botol besar utk berucap..caya bro..oh ya..pasal pas saman sarawak report tu ibarat orang ngantok disorongkan bantal..terima kasih kpd pas sebab saman sarawak report..kita tengok nanti siapakah yg akan dipanggil sbg saksi pembelaan..atau ini taktik nak pru..taktik nak keluarkan sket duit rm90juta duit curi 1mdb utk dihadiahkan kpd allah...lagi cepat mula prosiding lagi bagus..najib sudah dikepung, kini pas tolong hulurkan sket tali gantung najib..caya la tuan haji hahaha...memang hahaha betul..err haji husam dan si rafizi tu bila nak disaman??

Tanpa Nama berkata...

Kurus cengkung siot TT. Makan potai jo awet kurus.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Suami mappaduLing duLong suruh jimat cermat, Jangan amaLkang Boros nanti gemOk susaH masuk beLon atau pesawat, janda meLayu pandang bangLar desK n chairs jer RAYA ni BangLar Kaya bergaya dengan jawatan etnik baru meLayu.pundek umnQ

Dragonfly berkata...

Lebai tontowi dah jadi sang bruang. Bruang tampar nyamuk guna siku dgn lutot kaah

Tanpa Nama berkata...

salam abe tt
kito udah dapek formula rasuah di msia
sapa ada masyuk akan pertahan sistem sedia ada
sapa tak ada masyuk akan kritik, hina sistem yang ada
mudah kan?
salleh keruak, rahman beruang, nazri kote besar adalah sewaktu pak rasuah nombor one di dunia
seharusnya menerima anugerah guiness world records
tak dapat bab lain tapi bab rasuah tertinggi atau derma tertinggi
apa pon nama masyhur seluruh dunia kah kah kah kah
puak dapat dedak berkokok lantang mempertahankan manakala puak yang berusaha mendapat dedak akan berteriak teriak
ini hakikat yang saban hari sedang berlaku,
bunuh orang, rompak rakyat, salah guna semua sistem, perkauman, keagamaan melampau sengaja sebagai wadah perjuangan
pada masa sama semua terjual, tanah, air, bauksit, kepentingan semua terjual jual menampung rasuah....apa pon msia masih selamat demi agama bangsa negara...slogan lapuk budaya merimpakhak setiap warha negata....assalamualaikum....kah kah man

1msia berkata...

yg terlatest Duta UAE ke Amerika pula ada terima usd66 juta uang rakyat m'sia melalui jholow.

panglimo potaseh berkata...

Kalau tt jadi PM, sapo lak timbalan eay. Ado yg ngobakan Puan Hajjah Rosmah dongan botih yang gomok pendek akan cross-over .. di lantik sebagai senator kamdian jadi TPM. Montori Pornorangan pulo adolah Haji Tontonwi .. haji ni byk pengalaman nonton filem German. Camtu lah crito eay.

Tanpa Nama berkata...

Selamat Hari Raya tt. Ko ibarat pendekar yg berani menongkah arus. Ko permata yg cerah mendamaikan hati yg murung. Ko cahaya yg terang ibarat hutan terbakar mlm yg menyinari gelita. Ko adalah ..... bla bla bla.. puji ko byk2 pon bkn dpt dedak. Baik gua ampu Q7, untung dpt Q6.

Tanpa Nama berkata...

Kau mmg anak jantan biduanda la tt bila kau tawarkan diri utk jadi PM malaysia selepas najib rosmah. Aku sokong kau.

Ni cadangan aku kalau kau jadi pm:
1. Tukar bendera dan lagu kebangsaan.
2. Tamatkan elaun raja2 melayu, suruh diorang cari kerja. Kalau nak nampak beza sikit dgn rakyat biasa kau kasi topup touch n go sebulan 50hengget dah laa.
3. Rombak sejarah malaysia, tulis yg baru, bongkarkan semua yg tipu2 tu.
4. Kau wajip bicarakan semua kes pecah amanah.

Yg lain hal tu kau pandai2 la bincang dgn menteri kabinet kau. Tapi yg 4 tu wajib didahulukan. Sekian t.kasih

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Punyaaa Laaa TAKUT Anjing tu sama mercun...Nak terpancut keLuar bijiK mata zie zie, Apa punya maknusia Tim TT ni... Aminnnnn Amennnn Aminnnn Aminnnn Amennnn