.

Khamis, 12 Julai 2018

ANA AJEN CIA





ANA 

AJEN CIA
Bro tt... gua dari dulu memang tak percaya. jo low. Dia ni cuma agen cina merah beli botol oren kat kampung je... lepas tu petang2 dia tembak babi kat kebun getah. Sebab tu dia gemuk mcam babi. Tpi klu si abodoh aku percaya. Dia agen cia.. sebab ramai kekawan2 dia cia.. ana tahu.. ana tahu. sebab tu edy wang Sayang kat siabodoh tu. Dia bleh tolong Mo1 setel kan kes doj.... pengerasnya pun muai jugak... on 
GUA SUDAH CAKAP
Publish | Delete | Spam
haron haron
on 7/12/18



NAPA TAK

 TANGKAP
woit itu agen China wa tarak gaduh, lu punya melayu island IG apa hal tarak tangkap, dia ada makan duit kopi kah, apa hal selalu kasi alasan kosong,.kalau bodoh jangan buka mulut diam..diam diam selalu, buat PC hari hari pamer kegagalan MU pasal apa ? kah kah kah kah..orang tarak mau dengar lari sini, lari sana...bila boleh tangkap ? kalau tak boleh kasi orang lain yang boleh lah..manyak senang Ma...kah kah kah on GUA SUDAH CAKAP
Anonymous
on 7/12/18





---------------------

Tiada ulasan: