.

Khamis, 12 Julai 2018

RIZA TAK SEMPAT LARI






RIZA TAK

SEMPAT LARI

Mcm ni pun najib boleh kata dia tak bersalah lg. Sitembam tu lari ke hulu ke hilir tak cukup bumi. Dan ada makcik dan puteri umno percaya dia lg?!?!?? Semua yg berkaitan jenayah 1mdb lari menyorok kecuali najib dan mah krn tak sangka dia akan hilang kuasa. 
Riza tak ada tempat nak lari krn tanahair dia usa pun nak dakwa dia...... kah kah kah Hello mak cik elle suryati.....lu tak boleh fikir ka, atau dah telan dedak byk sgt on 
GUA SUDAH CAKAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/11/18

Apa



----------------

Tiada ulasan: