.

Rabu, 4 Julai 2018

HANYA 50 ORANG






LIMA

PULUH

SAJE


Kakakakakakk... 50 oang saja doang...kalau berak di tandas.. Tukang jaga jamban senyum je siram... Ko buatlah sampai 20 ribu... Noo. Noo... 13 ribu... Tak.. Tak.. .ko dapat bawa 3 ribu jelah... Nai nai.. .Bawak 300 oang je.. 
Kami respek... Kakakakaka... 50 oang... Tokey jual air pun talder mood nak nengok.. Menyesal berniaga haru ni katanya. ...kakakakak... 50 oang.... Kakakkaakk... Aduiyai.... Bulu ketiak kuman lagi banyak.. .Kakakakakka on 
PAKATAN BUAT SANDIWARA
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 7/4/18

30 orang aja? Kak Ros ada menyertai demo sokongan kat depan pejabat MACC tak? Awat dia tak masuk sekali beri sokongan kat suami mithali opppsss .. suami kesayangannya tu? kahkahkah!! on 
PAKATAN BUAT SANDIWARA
SukuSamdol
on 7/4/18






---------------------

3 ulasan:

haron haron berkata...

Tt.... salah tu..........
50 orang termasuk pak gad....
Ngan rela.... yang betul dan disahkan oleh si lokman cuma 40 orang je.... dia beli roti canai kosong 40 keping dgn air teh O 40 bungkus je utk jamuan selepas perayaan sempena kemashuran pendakwaan sinajib tu... sila tolong buat pembetulan dan hebahkan ya....

Tanpa Nama berkata...

reporter jer ada 60 orang...

Asrul Sani berkata...

Lu kena ingat TT....50 orang terencat akal yang berkumpul boleh membawa kemudaratan yang besar kepada kawasan mahkamah. Jeritan MELAYU MELAYU MELAYU TERENCAT AKAL mereka sudah cukup membuatkan Tommy Thomas membatalkan hasrat untuk membuat sedikit kenyataan akhbar.
Ye la buang masa je pun...yang datang tu semuanya LOKMAN ADAM, yang kau gi kecek omputih mane la dia paham.....