.

Rabu, 4 Julai 2018

KEMBANG SETAMAN







KEMBANG

SETAMAN

woit tt.. aku malulah dengan lokman nor adam ni sbb aku duduk satu taman dengan dia dulu di johor.. waktu mula2 dia join reformasi aku petik nama dia bila berdebat dengan orang taman aku yang waktu tu masih ramai yang UMNO akan tetapi akan tetapi akan tetapi sekarang aku bole jadi sawan bila aku petik nama dia mcm dulu.. 
kah kah kah bertaubat lah lokman.. adik kau arwah olang meninggal depan kedai burger dalam taman tu dahagakan surah fatihah dari kau yang asyik mengkhinzir buta wiridkan nama najib razak.. on VIGIL MALAM INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/4/18

as sa





---------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


lokman saja buat onar.. dengan harapan orang harapan dapat terima dia... pungkrak...
dia nie sama macam pengerusi masjid lantikan umno la... menyusahkan org je la pengerusi masjid ameno nie...
masyarakat terbanyak nak buat program je.. dia menyalak, orang suruh azan la.. bukan menyalak...