Ahad, 27 Mac 2022

HIPPIE BETUL

 


GUA HIPPIE

FAKTA BETUL

TAPI GUA

TAK ISAP GANJA

AMIN

GUA GUNA KETUM

SEBAGAI

TONIK KESEHATAN

KHALAS

Unknown commented on

 "INDUSTRI GANJA & KETUM"

Hang nie hippis tt... Org hippi mmg suka ganja... Kami bukan hippis mcm kj... Dok bedengung je... Rosak Malaysia tt oooi...

benlamen commented on 

"BEBASKAN GANJA 

DARI BAGINDA QUEEN"

zamanmuda aku d kl. hampir smua anak muda kenal n mencuba ganja. xde sapa yg mencuri untk ketagih ganja. xde ygmasuk hospital, jauh skali tg rambutan. xkena hiv. x susahkan ibubapa. yg susah cari mkn cukong2 je. badan anakmuda bnyk berisi sbb lpas kena ganja, sorur laju. yg ramai kna gantung ialah pengedar ganja ( mlayu n indon). bratus ribuanak mlayu yg punah krn dadah. brp ekor cukong dadah yg dah dgantong. Wake Up politikus melayu. bela cukong bkn bangsa. WTF

2 ulasan:

Yeop sepet berkata...

Topik nie gua suke,gua dua2 pun kene.ketum suku gelas utk tenaga di pagi Hari,ganja di mlm Hari utk relaxkan otot2 yg dah bekerja just siangnya.bnda nie ubat,life expectancy rakyat jadik tinggi,kurg belanja kt spital,rakyat jadik produktif kalu legalized kt Msia. Aku kecik2 dulu ada sakit2 severe conjunctivitis, allergic teruk mata jadik merah gatal berair.sejak gua isap ganja alhamdulillah hilang dah sakit tu.ganja terbukti mengelakkan gloucoma,juga allergic conjunctivitis mcm gua.gua alhamdulillah jarang kene demam sejak isap ganja.

Soboi berkata...

Ganja time muda enjoy demenjoy boleh la hisap..dah nak senja amalkan minum minyak mct dengan ganja..rebus jer ganja dengan mct oil don't let the temperature exceed 100..tu jer. set temp kat 60 celcius