Selasa, 9 September 2008

DETIK KEMUSNAHAN MELAYU –IBRAHIM ALI – Utusan Melayau


KOTA BHARU 8 Sept  - Hasrat pakatan pembangkang untuk menubuhkan kerajaan pada 16 September ini hanya gimik politik dan perang saraf semata-mata.

Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali menyifatkan usaha untuk mempengaruhi pemikiran masyarakat itu hanya berasaskan impian kosong pemimpin pakatan yang tidak akan menjadi kenyataan.

Bagaimanapun, katanya, jika perubahan kerajaan benar-benar berlaku pada tarikh tersebut, ia sebenarnya satu detik kemusnahan Islam dan Melayu di negara ini.

kah kah kah…. kemusnahan islam dan melayu di negara ini? kah kah kah….

musnah macam mana ni ? kalau mamat ni ada gigi 40 batang – tiga gigi jongang meTompel ke luar… lalu mamat ni pergi repair di Jepun… adakah semua gigi mamat ni musnah…. kah kah kah.

gua tak nampak hubungan kerajaan baru yang akan ditubuhkan oleh Pakatan Rakyat dengan kemusnahan Islam dan Melayu ….. ini amat pelik. orang islam dalam dunia ini ada 1.4 bilion ( tolak raja petra dan ayah pin )…..tiba-tiba Pakatan Rakyat menubuhkan kerajaan baru di Malaysia ….. cam mana pulak islam musnah… ni yang buat gua konfuse…. kah kah kah.

macam mana pulak melayu musnah …. apa hubungan kerajaan baru Pakatan Rakyat dengan melayu di moro, di patani, di sumatra, medan, jambi, acheh…. musnah cam na? musnah tak dapat projek buat jambatan ke ….kah kah kah.

gua rasa gua tahu napa si tok brahim ni tak suka orang lompat parti….. kerana nanti  ada mamat baru yang akan klim nak jadi raja katak …. kah kah kah.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Untukmu Ahmad Ismail (Melayu?) dan yang seumpamanya

Dapat sedikit sombong sebukit
Dapat banyak sombong melangit
Punya badan hidup mencekik
Punya akal kuno dan sempit

Dariku...

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah...warrrghhh...
kah... Woi Raja Katak yang gendut..
duduk diam-diam la... Camna la mamat ni boleh jadi ahli parlimen...

"Bro Isham bagi mamat ni sebalut,
biar dia berdenggung skit.."

Tanpa Nama berkata...

aku rasakan..yg nak musnahkan melayu nie..UMNO dgn ibrahim ali(Raja Lompat)

Tanpa Nama berkata...

apa lah prince toad ni merepek? lagi tua lagi baghal. Dalam Kolam yang ke 13 nanti, jangan beri dia bertanding atas tiket PAS.

Putra IJ80 berkata...

Bukan Bro'tak kenal Raja lompat ni.....

Kalau Buat Demo,die lah No.satu.,masa kat kampus dolu kala.

Tapi dari dulu ,kini dan selama lama nya, die tak tahu kemana hala tuju perjuangannya.

Yang sedih,Tuan Guru Nik Aziz pun die konar(ditipunya).,

Guna lambang PAS,bila menang mengaku konon pengaruh nya masih kuat di Pasir Mas sana.

Walhal klu tidak kerana jasa TGNA ,rasanya masih jadi penganggur le di Taman Melawati dekat Zoo Negara.

Begitu lah sejarah species Raja lompat yg.belum mau bertaubat nasuha.





.

Tanpa Nama berkata...

"Salam Ramadhan semua,
Kepada penyokong Anwar yang tidak sabar menunggu tertubuhnya kerajaan 'mimpi' Anwar, sila kaji semula apakah kesan jika semua itu berlaku. Di dalam blog 'depa-kata.blogspot.com' ada disiarkan satu statistik MP Parlimen jika Pakatan Rakyat memerintah. Dalam statistik tersebut dengan jelas menunjukkan bahawa Melayu dan Islam akan kehilangan kuasa jika sekurang-kurangnya 30 MP BN dari Sabah dan Sarawak yang bukan beragama Islam menyertai Pakatan Rakyat.. Melayu hanya akan jadi kuasa minoriti sahaja. Apa akan jadi kepada Melayu dan Islam jika perkara ini dibiarkan berlaku?.. Fikir-fikirkan kesan buruk disebalik jika tertubuhnya kerajaan baru Anwar..."

Tanpa Nama berkata...

katak si katak lompat kahkahkahkah,brahim brahim katak nih dgn org cacat pun dia bergaduh kurang asam boi punya katak kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

alamak..lagi guna nama melayu dan islam pulak....why? why? tell me why...? melayu dan islam terpijak XXX dia kah? asyik-2 nak tolak melayu dan islam ke medan pertempuran...guna la nama sendiri(malu kah!) kalu berani nak komen...kami tak payah u busy body...u tidak berhad komen dari pihak melayu dan islam....sila dan sila...demi Tuhan ..jgn la lagi manjatuhkan maruah melayu dan islam lagi....kalu u betul-2 muslim...melayu tak akan hilang..islam tak akan musnah...selagi u tak asyik-2 menyalahgunakan nama melayu dan islam...bodoh...

Tanpa Nama berkata...

kalau ikut fahaman saya...actually keruntuhan UMNO-BN sebenar nya ialah kebangkitan Melayu dan Islam Malaysian yg baru...Generasi Baru akan bermula...Melayu dan Islam di Rantau ni akan lebih berkesan, tulen, jujur...jauh dari kejahatan persendirian...tu Datuk dah benggong...sebab takut nanti dia tersingkir pulak....kahkahkah !...trust me..UMNO sudah menyalahgunakan ajaran-ajaran islam berdekad-dekad.... Islam tidak mencetuskan ketegangan antara kaum..islam tidak panggil kita koyakan gambar org....kita mau islam yg tulen...bukan islam UMNO..

Tanpa Nama berkata...

Ibrahim Ali ini racist mencari publisiti murahan, menumpang di bawah spotlight tempurung yang sama dengan VC UITM


http://bananachinese.wordpress.com/2008/08/18/seditious-utterances-on-bernama-tv-hello-malaysia-malaysiakini-pls-investigate/