Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 9 September 2008

PERSATUAN ALUMNI UUM BERGOTONG ROYONG – Utusan Melayau

SINTOK 8 Sept. - Persatuan Alumni Universiti Utara Malaysia (UUM) menjalankan program kemasyarakatan termasuk gotong-royong membersih dan mengindahkan Masjid Kariah Kubang Lintah, Kuala Nerang dekat sini, baru-baru ini.

Gotong-royong dengan kerjasama Kelab Remaja Bestari, Uniutama Property Sdn. Bhd. (UPSB) dan Akademi Binaan Malaysia (ABM) itu turut melibatkan aktiviti mengecat, memunggah dan membersihkan balai lama, memperindahkan landskap, memperbaiki lampu masjid dan membersihkan kawasan tanah perkuburan.

Kah kah kah…… ini kerja alumini sintok….. baru gua tahu… ni macam kerja gua masa buat ‘job week’ zaman scout dulu…. kah kah kah. mana kardi?

6 ulasan:

GJ trader berkata...

muhahaha.. boy scout ek..... nyanyi keliling unggun api.... terkonang den masa kocok2 dulul... mujur blom sahur... kalau dah sahar ... mau den batal posa... gelak sakan ni... kah kah kah....

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Kah kah kah

Tok Kardi tgh kire duit saman yg dia dpt...

Nk gune gi jln2 cr mkn ngan ahli Kelab Penyokong Barisan No rasional

Kah kah kah

LensaPR berkata...

Otak melayu oiiiii. Hang nak harap apa kat depa ni. Jangan le dok harap tinggi sangat. Kalau tak masakan Umno hidup 50 tahun

Tok Moh berkata...

Ha..ha.. kah..kah...
Pak cik Kordi takda di bawak lembu-lembu gi makan kat padang ragut....
Kah..kah.. Universiti Ulu Malaysia..

"KORDI LAMBANG KEJAYAAN"..

Razi Razali berkata...

ok apa membersihkan dan mengindahkan kawasan Masjid.nanti lagi selesa lah untuk beribadat.

pulak tu membersihkan sekali kawasan perkuburan biar senang orang nak ziarah.

perkara baik tu.buat apa kita nak buat main-main :)

Tanpa Nama berkata...

oh pengangkap ka?mcm pak lah ketua pengangkap malaysia kahkahkahkah kah patutlah malaysia punya menteri mcm budak-budak pengangkap kahkahkahkah.anak serigala kahkahkahkah kira nak baham jer kahkahkahkah.