Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 7 September 2008

MANA YANG BETUL ?

MANA YANG BETUL ? TINDAKAN 13 KETUA UMNO BUKAN CERMINKAN DASAR PARTI - NAJIB -Utusan Melayau

PEKAN 6 Sept. - Datuk Seri Najib Tun Razak menegaskan, tindakan 13 Ketua UMNO Bahagian di Pulau Pinang menyokong Ketua UMNO Bahagian Bukit Bendera, Datuk Ahmad Ismail yang enggan meminta maaf berhubung dakwaannya terhadap kaum Cina, bukan mencerminkan dasar UMNO.Tegas Timbalan Perdana Menteri, dasar UMNO ialah menjadikan semua kaum bukan Melayu di negara ini sebagai rakan kongsi dalam membangunkan negara.

Menurut beliau, hak semua kaum bukan Melayu yang menjadi warganegara Malaysia tetap terpelihara selagi di bawah pemerintahan kerajaan Barisan Nasional (BN).

MANA YANG BETUL? KENYATAAN DISALAH LAPOR - PM - Utusan Melayau

TASEK GELUGOR 6 Sept. - Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata, Ketua UMNO Bahagian Bukit Bendera, Datuk Ahmad Ismail telah melahirkan rasa kesal yang amat sangat ekoran kenyataannya yang menjadi kontroversi selepas sebuah akhbar tersalah lapor mengenainya walaupun bagi beliau ia satu fakta sejarah.

Menurut Perdana Menteri, Ahmad turut menyatakan beliau bukan membangkitkan isu perkauman malah memberi sokongan kepada calon bukan dari UMNO yang bertanding di kawasan itu sejak mengambil alih jawatan Ketua Bahagian.

kah kah kah ..... gua betul-betul konfuse.... cakap sapa yang betul .... cakap najib atau cakap dolah.... ni sudah lebih....satu kapal dua buritan..... kah kah kah.

woit..... cam na ni... apa sudah jadi..... semua out of sync..... pitching sudah kantoi... kah kah kah.

berduet ke berduel..... kah kah kah. ( tak tahu meaning sila tanya lebai google) kah kah kah.

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha dua2 tak betul hahaha....

artic turban berkata...

right hand doesn't know what the left hand is doing or saying. what a bunch of morons. Nanti keluar si- ahmad punya speech kat YOU TUBE MANA SI BODOWHI LETAK MUKA, BAWAK KETIAK JEANNE KOT.

natrah berkata...

setuju!!!
memang dua2 tak betul...
bukan kenyataannya....
tapi..
orangnya yg tak betul...
dah biul...hahahahaa...
jgn marah ye pak lelab & Jib tantuyah!!!

Izwan berkata...

Hahaha..

Depa dah stim kuasa..

Masing2 tamau mengaku kalah..

Hahahaha.. ;p

Rimau kumbang berkata...

org2 umeno ni memang pandai putar belik cerita..dua2 dah jadi bengong doh..cakap kat depa berdua ni..pi la melancong sambil belajr tuh..lepas tuh jgn balik2 dah terus je dok sane jadi tukang kebun...putar belik no1..bela melayu konon..cipap cina ko hamtam juga..piiiiii raaaahh umeno

Tanpa Nama berkata...

UMNO dah jadi kacau merba..keh..keh..keh..

Tanpa Nama berkata...

Bro.. Boleh kupas isu kes diskriminasi bangsa Cina terhadap orang Melayu dalam bidang pekerjaan? Orang dah kerja 10 tahun, tapi gaji sama dengan kaum Cina yang baru bekerja.. Boleh kOmen? Sebelum kita marah2 kat Ahmad Ismail..

Tanpa Nama berkata...

Mat Mail Cincin Besor ni aku rasa orang PKR sebab dia saja je berak kepala paklah/najib masa dua dua orang ni tengah melatah terberak-berak. ameno penang ni memang katon, aku tengok kebanyakan Dirty Dozen yang dok kiri kanan Mat Mail Cincin Besor tu muka-muka biasa demo kat komtar lepas kalah PRU 13 dulu. Aku ingat orang kampong yang demo, rupenya mangkok-mangkok ameno, padan la ayatnya sepesyen jer. Yang aku paling ingat Botak badan besor tu, entah saper nama dia, taak nak la aku ambik tahu.

Navy pencen

Rakyat Jelata berkata...

Ini adalah amat jelas sekali perlaksanaan dwi-piawai (Double Standard) oleh BN.
Adakah Dato Ahmad Ismail berhak bercakap apa saja oleh sebab beliau ahli UMNO?
Adakah ini merupakan satu lagi "Keistimewaan" kepada ahli UMNO?

Semua rakyat Malaysia tanpa mengira bangsa dan latar belakang harus bangkit membantah sekeras-kerasnya percakapan Ahmad Ismail & pemimpin UMNO yang tidak bertindak.

Rakyat menyeru supaya bebaskan tokoh Hindaf ataupun penjarakan Dato Ahmad Ismail sama sekali.

Benar atau Salah ??? Kan sekarang ada YouTube? Minta tolong kawan-kawan poskan rakaman ceramah Si Ahmad supaya semua rakyat dapat membuat penilaian.

Rakyt Jelata berkata...

Ada Udang lah disebalik batu...

Rupa-rupanya ini adalah satu lagi kisah klasik yang dibintangi pelakon-pelakon handalan & kroni-kroni terkemuka AMNU.


Sila hayati kisah dibelakang tabir:-

http://margeemar.blogspot.com/2008/09/real-reason-why-pm-badawi-doesnt-want.html

Tanpa Nama berkata...

semuanya tak betul, otak tak center lagi....Wakakakakaka..... PM dan DPM ditampar oleh Ahmad Ismail, pandang muka...wakakakaka.

Ini namanya pagar makan padi....wakaka

"Dari Serumpun"

amoker berkata...

tiba tiba, wartawan yang salah dan berbaurkan perkauman. Kesian budak tu, makan gaji dan diseksa sekarang. Lagi teruk, kuncu kuncu Ahmad Ismail memberi amaran kepada orang bangsa lain akan bahayanya berlakunya May 13 lagi.

Memang sah. UMNO Penang racist no 1 di negara.

najib berkata...

patut la malaysia ni tungging terbalik sebab PM ngan TPM dia adalah orang gila..

Tanpa Nama berkata...

hahaha! kahkahkah!
muahahahaha! aku tau gelak jek!
hahaha! kahkahkah! ekekekeke!

bon bin jol berkata...

aku setujuuuuuu !!
dua2 tak betul...otak dah tersimpul
sorang kena hantar ke Mongolia bawa
pedang dan surat wasiat.
sorang lagi kena hantar ke Yaman Utara tido sebelah unta.
waaaa waa waaa !!!!

Tanpa Nama berkata...

la ni boleh caya ke cakap PM.

Tanpa Nama berkata...

Bro.. Boleh kupas isu kes diskriminasi bangsa Cina terhadap orang Melayu dalam bidang pekerjaan? Orang dah kerja 10 tahun, tapi gaji sama dengan kaum Cina yang baru bekerja.. Boleh kOmen? Sebelum kita marah2 kat Ahmad Ismail..

Gua setuju ngan pendapat lu bro...saper yg lebih chauvanis...

Tanpa Nama berkata...

heard that since Penang had open tender system org2 umeno cannot cari makan so easily. So its not surprising the bedouin has a revolt in his home state.
If all pakatan states follow the same system the revolt will be even greater. Its money thats at the root of this not race. Race is the excuse and they hope the spark for trouble.
Remember the old sandiwara when tdmm used to leave the country just before something happened and then he came back as the saviour.

They may just use that again 'cos they are at their wits end.

Tanpa Nama berkata...

neh apasal melalut psl cite keje 10thn,gaji x sama neh...dah tau kompeni lu amalkan rasis gi cabut la..byk lg kompeni cina yg amalkan meritokrasi..kalo dah fobia sgt,keje je dgn kompeni melayu..jgn lu komplen lak nnt kompeni melayu neh byk dengki,hasad..mau kompeni yg perfek lu bukak je kompeni sendiri..wakakaka