Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 7 September 2008

HENTIKAN ISU PERKAUMAN – Utusan Melayau

KUALA LUMPUR 6 Sept. - Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein menegaskan semua perbincangan yang menjurus kepada sensiviti perkauman perlu dihentikan segera sebelum berlaku perpecahan di kalangan rakyat di negara ini.Beliau berkata, rakyat menjadi semakin meluat dengan permainan politik dan polemik perkauman dan keagamaan yang kini disifatkan menjadi semakin parah.

Kah kah kah….. baru sekarang nak cakap…. Orang dah cakap dari dulu lagi ….. jangan jangan jangan….. dari mana lidah kontot datang…. mamat ini pun kaki tido ke? Tak kan baru bangun kot …. kah kah kah…

Orang bukan lagi meluat dah keluar muntah hijau dah….. ..orang dah nak buat kerajaan baru…. ni baru nak cakap….. apa punya tuuur mamat ini.. kah kah kah.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dato Hishamudin tu..dah jadi begong,rakyat dah nak tukar kerajaan..dia baru dok sedaq..melayu,cina,india dan sekelian bangsa dah sokong KEADILAN..Umno masih dok pening dengan isu perkauman.

~*♥ UmmiAnni :: HaniNasution♥*~ berkata...

dia baru bangun tido la tu...hahaha

ntah2 tgh ngigau..baik simbah air bagi dia sedar...hahaha

Tanpa Nama berkata...

Tapi mana 'kerisnya' Kerismuddin... hang ini sapa mau bahas tentang isu ini. Bukan kah hang yang mulai pakai keris?...kah kah kah kah...balik kampong lah.

amoker berkata...

Mesej dari utusan - akhbar no 1 di Malaysia yang taruk cuka, gula dan api.

utusan melayot berkata...

Utusan Melayu <----- akhbar menjual berita pembohong melayu...
cehhh !!

Tanpa Nama berkata...

dia guna keris saja.....DSAI guna M16...so takut lo....Ampun DSAI..jgn bunuh aku...kah kah kah....