Ahad, 28 September 2008

PRESIDEN UMNO: ABDULLAH PERLU PERTAHANKAN – U.Malayau

KUALA LUMPUR 27 Sept. - Bekas Naib Presiden UMNO, Tengku Razaleigh Hamzah mahu Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi mempertahankan jawatan Presiden UMNO pada pemilihan parti.

Ketua Bahagian UMNO Gua Musang itu juga mahu Majlis Tertinggi (MT) parti mengekalkan pemilihan dan Perhimpunan Agung UMNO yang dijadualkan pada Disember ini serta membatalkan keputusan mesyuarat khas semalam yang menetapkan ia diadakan pada bulan Mac tahun depan
.

kah kah kah….. ni baru betul pak engku…..lawan mesti lawan…. Tapi nak tanya sikit… pak engku ni boleh dapat pencalonan ke ?..... kah kah kah….. kalau belum cukup lagi baik lambat kan sikit sampai bulan tiga…. ada masa pak engku nak pergi kempen…..opps maaaf….gua lupa….. pak engku tak gi kempen……orang datang mengadap di rumah pak engku…..kah kah kah….



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bijak!Bijak! Kalau Pak lah mempertahankan jawatan presiden UMNO maka Najib tak akan bertanding jawatan itu. Ini memberi ruang kepada Ku Li untuk menentang Pak lah (itupun kalau cukup pencalonan) dan besar kemungkinan dia akan menang. Kalau lawan dengan Najib, peluang Ku Li agak samar-samar.