Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 18 September 2008

SIDANG KHAS DEWAN RAKYAT TIDAK PERLU – PM

KUALA LUMPUR 18 Sept Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata, sidang khas Dewan Rakyat tidak perlu diadakan.

Kerajaan juga jelas beliau, tiada perancangan untuk menahan Penasihat Parti Keadilan, Datuk Seri Anwar Ibrahim di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA).

Beliau berkata demikian selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi UMNO di sini hari ini. – Bernama

9 ulasan:

tiub lori bocor berkata...

Tak payah layan sangat Anwar tu, dia tengah merapu teruk sekarang ni. Buang masa je layan dia.

fikiranlicin berkata...

bro isham, kagum dgn bro walau mungkin ada yg membenci tp terus menulis dan menulis lagi... tulisan itu mengajar.. ajar dan ajar terus...ajar pada yg kunun2 pandai, belajar dari yg tiada tunjuk pandainya..

Tanpa Nama berkata...

salamz

bila lagi nak tuko kerajaan tu.. tak larat nak tunggu dah.. aku dah malu kat geng2 umno ni.. depa kata anwar kemaruk kerusi.. la ni dpt kerusi pelestik je la.. kah kah kah kah..

macam tak jadi je tuko kerajaan nih

huhu

-cikgu malaysia skali lagi.. kuikui-

Peace berkata...

Yeeehhhhh!
kalau tak benar, masakan Pak Lah takut nak buat Sidang Khas Dewan Rakyat tu.
Jikalau BN yakin benda tu tak betul, hapuskan prasangka rakyat dengan benarkan sidang tersebut, habis cerita kalau semua tu tak benar dan rakyat pasti menganggap Anwar bohong.
Tapi apakan daya, semua BN dah tau benda ini memang benar2 betul.

Wahai rakyat jelata yang masih lagi tak mempercayai semua ini, renung2kan lah..

jepturbo berkata...

ANWAR MERAPU = PAK LAH MELATAH
PAK LAH MELATAH = ANWAR MERAPU..
:@) MEDIA API2 CITER POLITIK = OTAK RAKYAT JEM KAT POLITIK.. POLITIK,EKONOMI,RUSUHAN,ISA,.. ISAP GANJA LAGI BAEK (o~

Tanpa Nama berkata...

Hai yah lu mau pecaya itu balawi lagi ah, hai yah tiu tak bolih pakai lia olang punya cakap ah. lu tengok sendili apa saya cakap dulu, memang pampers man takut mau lumpa itu anwah. balu saya tulis ini petang. tengok tak lama pampers man cakap talah mau lumpa itu anwah. sekalang dia cakap talah mau tankap litu anwah, lu tengok belita besok, macam dia dulu cakap talah mau election, besok dia tutup litu parlimen. litu balawi panyak pusing cakap punya olang oh, tapi sekalang dia lagi pusing kelapa punya sekalang litu mahatiu mau masuk palik litu umnoh, litu tunku lazaleg mau lawan sama lia, litu moyidin mau buka mulut, litu rpk, telesa masuk litu isa, litu wang dan stok maerket sulah jatuh, litu boloh punya monyat ahmad bikin litu bising hingga litu gelakan dan litu mca sulah panyak malah. pm mau balik kampung liduh 10 hali hoh, litu pun tak bolih, sebab litu najib pun panyak kacau lo.
sekalang litu khaili pun mau masuk lawan dalam litu pumula umnoh, saya cakap itu khaili lagi satu tak bolih pakai punya.

dark am berkata...

boleh percaya ke ngan paklah tu.. dia bukan betul pun.. kelentong je memanjang. mt pun dah gasak dia. altantuya dah kena letup.. agak-agak paklah nak guna c4 untuk letup sapa la pulokkk....

JandoPulangSodaap berkata...

Setiap yang di nafikan, itu lah selalunya yang di buat oleh si hampeh tu...

Terimakasih Isham kerana berita kilat, Isham mendahului blog2 lain kepantasan mengalahkan Malaysiakini. Akak ucapkan Tahniah.

Tanpa Nama berkata...

Kalu DSAI jd PM mesia ke 6, agak2 dia hambat tak semua org2 umno yg rasuah ke mahkamah.? duit rakyat tu diaorg amik...