Khamis, 30 Oktober 2008

BERITA GEMPAR BARU DI TERIMA – PLENTONG JOHOR BAHRU

Suasana kecoh diluar Mahkamah Tinggi Johor Bahru berlaku apabila Pegumbela dan penduduk Kg Plentong Tengah diberitahu Hakim bahawa Afidavit pembelaan untuk meroboh rumah mereka ditarik balik.

Ketua Cawangan United Malays National Organisation Kg Plentong Tengah
telah datang ke mahkamah semalam dan meminta Afidavit itu dibatalkan.

Penghakiman muktamad sidang hari ini membuat keputusan : SEMUA RUMAH DIROBOHKAN.

Hari ini Hakim memutuskan bahawa penduduk Kg. Plentong Tengah wajib merobohkan sendiri rumah mereka pada atau sebelum 31 Dis. 2008. Dalam suasana tegang dan sedih itu beberapa orang Angkatan Muda Keadilan Johor menasihat penduduk agar bersabar dan menerima hakikat bahawa dikalangan mereka ada Ahli United Malays National Organisation yang menjadi penghianat bangsa sendiri.

Penduduk telah 'dalam terpaksa' membuat akuan di hadapan Hakim untuk merobohkan rumah mereka sendiri sebelum 31 Dis 2008. Jika tidak esok rumah terpaksa dikosongkan dan dirobohkan oleh Pemaju Bukit Lenang.

Angkatan Muda Keadilan Johor
tidak menyangka United Malays National Organisation menjadi penghianat bangsa Melayu. Sia-sia semua usaha kami disebabkan si-penghianat ini.

http://amkjohor.blogspot.com/2008/10/keputusan-mahkamah-kg-plentong-tengah.html




3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro Hisham.....Takder cerita ttg "tingkat 4" jpm ker...nampak marah jer ex-PM tu, siap sound bakal PM ttg benda tu...
zaini76

Tanpa Nama berkata...

Umno di didik penjajah Inggeris,
Utk jadi pengkhianat bangsa,
Hati ini rasa bagai dihiris,
Kenang nasib penduduk teraniaya..

Perangai macam bangsat,
Kelakuan memang celaka,
Dah dasar pengkhianat,
Tak peduli org terseksa..

Tanpa Nama berkata...

laaa angkatan pemuda keadilan baru tau ka umno ni pengkhianat bangsa? teruk betul, saya dah lama tau, org lain pun dah lama tau, baik p dok kat hutan sintok!!!!! jumud betoi!!!! hahaha

umno oh umno, hidup bertuhankan duit!!!!!! ingatla org umno woi, suma org akan mati, suma org akan di hisab satu hari nanti... oppppsss lupa tuhan depa duit, so hangpa mampuih nanti bakaq la duit hangpa banyak2 ngan keta mercedes hangpa buat bekalan di akhirat... kah kah kah! umno mmg dulu.... kini.... dan selamanya.... bangsat!!!!!!!!!