Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 Oktober 2008

BERUAS, PONTIAN TOLAK KU LI - U.malayau

PANTAI REMIS 12 Okt. Cubaan Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah untuk mendapatkan pencalonan pertama bagi bertanding jawatan Presiden UMNO dalam pemilihan Mac depan tidak berjaya selepas beliau gagal mendapat sokongan perwakilan UMNO Bahagian Beruas yang bermesyuarat di sini hari ini.

Nama beliau yang dicadangkan seorang perwakilan dari Cawangan Ayer Tawar dekat sini hanya berjaya memperoleh enam undi berbanding jumlah perwakilan seramai 225 orang.

kah kah kah…. ampun patik tuanku…. jahat berita ni….. tak perlulaaa lapor tak dapat undi….ni saje nak bagi tuanku malu…. nak buka kemaluan tuanku…kah kah kah….inilah dia ketuanan melayu yang tuanku amat minat itu…. mereka tak respek tu pada tuanku…. kah kah kah…macam tuanku kata dulu… kalau dengar pembangkang kita gila… ni kalau baca berita ini tuanku jadi gila….. kah kah kah…



11 ulasan:

Ayiem berkata...

kah kah kah kah kah nasib baik aku tak cadang nak bertanding presiden amno kekekekkekke.....

tayar pancit berkata...

padan muka...ku li ni memang mengarut...dia ingat senang nak lawan sang pekan mongol tu...mamat ni mana pernah rasa berjuang pun...nak naik presiden pun tak yah susah cabar sesiapa...ku li nampaknya kekal kuli la...apa boleh buat kalau kemaluan dilihat orang...

kadeer berkata...

peluang Ku Li untuk menjadi presiden memang amat tipis jika dilihat pada situasi ini.

walaupun Ku Li dilihat sebagai senior didalam UMNO namun Ku Li ini seperti "kerdipan yang tidak menyinar".dia juga tidaklah begitu popular dikalangan ahli-ahli UMNO yang lain.

KubisBunga berkata...

Kesian Ku Li. Dah berhabis dia berkempen buka mulut dan bercakap bagi pendapat dia. Enam je sokongan?!
Kesian Ku Li. Hahaha.
Mana dia nak letal muka lepas ni..

kucingsiam berkata...

meow~~

KuLi ingat member UMNO ni masuk kerana betul-betul nak memperjuangkan nasib Melayu?

kakakah, apakah KuLi hidup di bulan ? bagi perwakilan UMNO, berjuang demi bini, anak dan kroni tu adalah, dan harganya perlu betul jika inginkan pencalonan.

KuLi main gentlemen nak harap menang? kucing pun tau main kotor kalau terdesak , kahkahkah (buat buat malu kucing pas tu baham tiba tiba hehehe)

only berkata...

dah berkali-kali Ku Li mencuba untuk menaiki takhta kerusi Presiden.sampai ke tahap buat parti lain (baca: semangat 46) untuk membolehkan dia memerintah negara ini namun tetap tidak berhasil.

KASUT KASURIN berkata...

kalau satu bahgn 6 undi,
191 bahagian x 6,
boleh thn gak tu ramai.. ekekeke..
(syg nya umno kira ikut lain)

Khairulnizam Bakeri berkata...

Tok tahulah nok royat gapo lagi.
Kawe pese doh.
Tengku ni tuo doh.
Ore lain umor Tengku ni cari sejadoh denge buah sebih doh.
Tengku nok cari malu jugok.
Bakpo la keneh...

ber-nama berkata...

Kalau berkempen guna air liur saja sampai bila pun ahli tak peduli kat Ku Li.

Sepatutnya Ku Li tabur duit sebelum bertanding... buat macam yang dikehendaki oleh parti UMNO.

ajipp berkata...

woi sham

lu jangan la buka kemaluan kuli

kesian kat dia, dah la kena belit dua kali dengan kutty, ko kutuk dia lagi.

nangis dia nanti... ko tengok blogger yang pro dia sebelum ni, semua dah sokong tok najib.... kena tipu hidup2 kuli ni

Farouk berkata...

Ku Li, walaupun beliau senior atau kasar sikit 'otai' dalam UMNO dan politik, namun kegagalan beliau mendapat pencalonan menunjukkan bahawa tidak semestinya orang yang berpengalaman seperti beliau masih mendapat mendapat sokongan ramai. Mungkin sejarah boleh menceritakan segala-galanya...