Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 Oktober 2008

PM HARAP PENUHI JANJINYA SEBELUM MAC DEPAN – U.malayau

KUALA LUMPUR: Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi, yang mengumumkan untuk tidak bertanding jawatan presiden Umno pada pemilihan parti Mac depan, berharap untuk memenuhi semua janjinya termasuk melaksanakan beberapa pembaharuan dalam kerajaan dalam masa lima bulan akan datang.

kah kah kah ….. kesian lihat wak dolah…. buat janji lagi…. empat tahun dulu tak buat apa-apa…. naik kapal laaa…. gi perth laaa… makan angin laaaa…gi fishinglaaa….ni dah nak pencen baru ingat nak buat…. lima tahun satu habuk tak leh buat!! … dalam lima bulan boleh buat !!..... pak dolah ni pakai pil apa ? kah kah kah.



11 ulasan:

gojira berkata...

harapnya Pak Lah menunaikan janji dia sebelum dia beredar nanti supaya apabila dia berundur nanti namanya akan terus dapat dikenang walaupun hanya sekejap dia memerintah negara ini.

Farouk berkata...

Saya yakin Pak Lah mampu menunaikan janjinya sebelum Mac tahun depan dengan syarat rakyat meneruskan sokongan kepada beliau. Sokongan yang diberikan akan menjadi semangat pendorong supaya janjinya dapat ditunaikan...

Tok Moh berkata...

Dolah mabuk ketum...

FatimahIbrahim berkata...

Yaka dalam 4 tahun dia langsung tak buat apa-apa?
Better get your facts checked.

only berkata...

Macam mana pun, kita terimalah niat Abdullah yang baik itu. Yang baik kita kata baik, yang tak baik kita kena kata tak baik. Orang tak suka, itu cerita lain.
- dipetik dari blog Kadir Jasin.

Tanpa Nama berkata...

jangan buka cerita pak lah lagilah, banyak kartunlah. Berbuntil-buntil kisah kartunnya, semuanya ada permulaan tapi tiada penyudahnya. cukup kartun dan boring sungguh

Khairulnizam Bakeri berkata...

Dah cemuih la pi Perth. Hari tu dah pekena Nasi Kandaq Perth. Orang dok harung ayaq, dia dok melantak. Lagu mana? G'day mate!

ilovebudu berkata...

mac makan bulan jugak nak tunggu tu...

kot hom berkata...

Pak Lah berkemampuan untuk memperbetul keadaan sebenarnya. Masa yang mencukupi diperlukan untuk beliau melakukan semua itu. Bukan kerja senang nak membersihkan sampah hasil tinggalan TDM.

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Anggap je la Pak Lah dah makan gaji buta....

Ckp itu dan ini...And then,lelap...

Sedar2 dah bulan Mac 2009,horeyyy,leh gi Australia....

Lantak la ape nk lingkup Malaysia ni...

Samsudin berkata...

Sebagai orang Islam, ada baiknya jika kita memberi peluang kepada seseorang untuk memperbaiki apa yang patut dibaiki dan menunaikan apa yang patut ditunaikan. Kita semua adalah manusia yang ada kalanya leka, lupa, buat dosa dan sebagainya. Saya yakin Pak Lah berniat ikhlas untuk menunaikan janjinya sebelum Mac. Jadi ada baiknya jika kita beri sokongan pada beliau...