Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 19 Oktober 2008

MUHYIDDIN TERBAIK – NAZRI - malayau

KUALA KANGSAR 18 Okt. - Tan Sri Muhyiddin Mohd. Yassin adalah calon terbaik menjadi Timbalan Presiden UMNO berbanding dua lagi calon yang menawarkan diri iaitu Tan Sri Muhammad Muhd. Taib dan Datuk Seri Mohd. Ali Rustam.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz berkata, faktor utama yang menjadikan Muhyiddin individu terbaik memegang jawatan berkenaan adalah kerana beliau merupakan satu-satunya calon yang merupakan seorang Ahli Parlimen.

kah kah kah….. wak sembab ni terbaik ? …. kah kah kah…. dia terbaik?.....kah kah kah…. terbaik??..... kah kah kah… terbaik apa…..kah kah kah

woit kalau wak sembab ni terbaik ajaklah dia datang kedai uncle don kat hartamas…. ajak mat sembab ni main guli guli….. kah kah kah..

lesen teksi dulu apa jadi…. kah kah kah



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nazri tak boleh bawa Wak Sembab ke kedai Uncle Don Sri Hartamas. Bukan sebab Nazri tak nak, tapi sebab Uncle Don Sri Hartamas dah tak dak. Dah tukar nama...yang ada ialah Warong Aji Don kat Plaza Damas.

Zul Sri Hartamas

wak tiub berkata...

Memang terbaik, terbaik menggelabah bising macam2 sebab dah tak sabar sangat nak naik pangkat. Tu yang ia nya, bukan apa benda lain sangat yang dia ni nak.

cucupakkasim berkata...

terbaik..! terbaik dalam hal ehwal kebas mengebas,sampai tanah untuk kubur dia kebas..
kah..kah..kah..

tayar pancit berkata...

bila mamat lebam sembab jadi tpm...nazri botak ada peluang untuk dapat 'gula-gula' nanti disebabkan kata-kata manis dia...

tiub lori berkata...

Terbaik celah mana pulak ni..Terbaik sebab cakap banyak tunjuk hero je ke? Kalau setakat sebab tu baik tak payah.