Sabtu, 11 Oktober 2008

MAMPU JADI ORANG NOMBOR 2 PALING BAGUS – U.malayu

SHAH ALAM 10 Okt. - Ketua Penerangan UMNO, Tan Sri Muhammad Muhd. Taib yang menawarkan diri bertanding jawatan Timbalan Presiden UMNO pada pemilihan parti Mac tahun depan, yakin mampu menjadi timbalan yang baik kepada Presiden parti.

Beliau meluahkan keyakinan itu ekoran sejarah dirinya selama ini yang begitu setia kepada pemimpin parti walaupun ketika tidak memegang sebarang jawatan dalam kerajaan

"Saya mahu menjadi orang nombor dua yang paling bagus, dan saya boleh melakukannya, rekod saya selama ini berjaya membawa kestabilan yang amat baik kepada parti.


kah kah kah….. ada kerja kosong…. munkeee ni sedang cari cikgu bahasa inggeris….kah kah kah… mi no spik inglish…mi no pil pom…. kah kah kah… munkee ni kalau jadi menteri cam mana nak buat meeting di australia…. kah kah kah… pasti kena tangkap…. dia ada kes lagi ke kat sana?.... kah kah kah… kalau jadi menteri luar cam na…. mi no spik inglis….mi no pil pom….



4 ulasan:

Luth berkata...

mi makan megi.. hahaha

Tanpa Nama berkata...

Sdra,

Kesetian `dia` ini sebenarnya hendak menjaga keselamatan diri. Dalam UMNO sesiapa pemimpin yang bermasalah apatah lagi jika bertentangan dengan pucuk pimpinannya pasti akan mendapat bahana.

Dia yesman dan tidak ada pendirian tapi bukan setia. setia macam ini menurut Hang Jebat adalah `bahlul`

adnan M

Tanpa Nama berkata...

Bagi aku pemimpin kena yang bersih. Kalau pernah ada kes perlulah pandai2 blah....

Tanpa Nama berkata...

Hope for the best for all of us