Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 11 Oktober 2008

SEMUA LAPISAN RAKYAT TERIMA NAJIB – HISHAMUDIN – U.malayau

KUALA LUMPUR 10 Okt. - Pencalonan Datuk Seri Najib Tun Razak untuk jawatan Presiden UMNO akan diterima sepenuhnya oleh semua pihak sama ada masyarakat di kampung mahupun di bandar.

Ketua Pemuda UMNO, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, beliau yakin Najib akan diterima semua lapisan rakyat tidak kira golongan profesional, ahli politik mahupun komuniti pelabur tempatan dan antarabangsa.


kah kah kah … munkee lindah kontot…. cakap pun tak betul…nak kelentong aje…. tak baca ke pungutan suara dari Merdeka Review ….. mana orang ramai suka najib… apa punya tuuur munkeee ni… yang mengundi bukan 20 juta rakyat malaysia…. 2000 orang ahli munkee-munkeee saje… ini pun agung dah masyuuuk…..kah kah kah… tak caya nak tanya sapa?.... tanya altantuya?... dia dah arwah…. tanya ziana zain kot….kah kah kah…



6 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Banyak pandai ampu dan bodek oleh itu Si keris karat tu.
Lah, 2 ekor sepupu .
You cover my backside and i cover your backside.
2 ekor punya bapak moyang dari zaman tun perak yang belot sultan melaka.
Ada sejarah tu. Famili pembelot.

Tanpa Nama berkata...

Salam abang isham,

Apalah nasib tanahairku ?
Feudalisme ?


Ngah.

enche treq berkata...

mcm neh la utusan melayau neh..
tulih mcm depa wt survey stu mlysia...
sma mcm berita kemarin bertajuk 'Penduduk Kepala Batas'
spa yg sedih xtaw..

Tanpa Nama berkata...

Habislah, kalau jadi Najib sebagai PM, ekornya mungkin diikat oleh Cet Det...maknanya kebangkitan era pemerintahan kuku besi.Cet Det akan lontar lagi idea Melayu mesti bermartabat setanding dengan bangsa maju lain untuk meneruskan kaedah mengaut kekayaan negara. Zaman Pak Lah telah melambatkan proses itu. Jadi tunggu suasana menekan di samping retorik nak selamatkan negara, mencari pertumbuhan ekonomi, menegak semula ketuanan melayu. Cet Det beraksi bagaikan tiada saat-saat senja baginya. Hey boringlah nanti.Macam mana nak gagalkan Najib jangan menjadi PM. PR kena cepat mengambil alih pentadbiran kuasa.

anak malaysia berkata...

rakyat mana terima najib jadi PM?lapisan mana..kuih lapis ka..hahaha..rakyat monggolia kot yang terima hahahhaa..munkee lidah pendek ni mmg kaki bodek kuat jilat sebb tu lidah makin hari makin pendek

cucupakkasim berkata...

orang melayu ada 12 juta,ahli ada 3.3 juta,tu pun bukan semua 3.3 yang boleh terima sa najib nie.. mcm mana dia claim semua lapisan masyarakat.??