Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 31 Oktober 2008

PM: HARGA SEBENAR RM1.607 BILION - melayau

KUALA LUMPUR 30 Okt. - Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi hari ini menjelaskan kesilapan mengenai harga helikopter yang beliau umumkan semalam.

Perdana Menteri berkata, harga sebenar helikopter ialah RM 1.607 bilion dan bukannya RM1.7 bilion seperti yang beliau umumkan semalam.

''Harga semalam yang saya keluarkan melalui satu kenyataan ialah RM1.7 bilion, itu adalah satu kesilapan dan saya minta maaf atas kesilapan itu. Sebenarnya angka itu ialah RM1.67 bilion maka saya kata kita bulatkan angkanya kepada RM1.7 bilion.


kah kah kah…. ada tiga harga ….kah kah kah…. RM 1.6 bilion ….kah kah kah
RM 1.1 bilion…. kah kah kah….dan dari wak dolah…. RM 1.607 bilion…. kah kah kah…. ini semua nak menipu rakyat….. kah kah kah…. mana harga yang betul…. kah kah kah…. dah terbongeng….

woit dulu hanya ada sepuluh YB yang bagun melawan….. kah kah kah…. ni dah ada hampir 100 YB…. kah kah kah…. tak kan tak sedar lagi…. kah kah kah

boleh bulat bulat je duit rakyat....bincat jean bolehlah gintil bulat bulat... kah kah kah…. apa punya tuuuuuuur ni…. berapa ratus ribu tu…. kah kah kah…. wak dolah hoooi…. tak bangun bangun dari tidur…..kah kah kah….




3 ulasan:

.. LouDnesS.. berkata...

bang isham....nak tumpang gelak gak,
kah..kah..kah...depa dah mengelupuq tu..camna nak cari jalan utk kelentong rakyat...kah..kah...kah...

Tok Moh berkata...

Kah..kah... Wak Dollah woi..
dah nak berambus pun nak kelentong rakyat lagi ke...

Woi..Mungkee Apa punya KORDI la..lu.. Memang Sintok betuk la..
mamat poyo ni...Tua Kutuk tak sedar diri..nak mampos..pun nak kelentong lagi..

Bapak Mertua sapa la..ni..

SURALAYA berkata...

malu gua ada PM yg tak reti wat decision mcm ni....
apa la nasib kita ni....

Bro Isham..dah lama tak dengaq speech bro...