Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 31 Oktober 2008

TERBARU !! TERPANAS ! TERKENTUT ! RAZAK BAGINDA BEBAS !@!

Razak Baginda bebas.

kah kah kah ..... kah kah kah.... bebas... kah kah kah ... bebas... kah kah kah.

razak baginda bebas?..... kah kah kah kah kah.... bebas... kah kah kah




22 ulasan:

Tok Moh berkata...

Kah..kah...kah...
Altantuya yang didapati bersalah kerana memaksa razak entot-entot dengannya.....kah..kah..

Lepas ni boleh la naik kapal selam...ha..ha..ha..
Hidup C4!! Malaysia Boleh!!
Najib Boleh! Bik Mama Boleh!!

Pill not Kills berkata...

Bro,
pelik dan expected. Sekarang semua dah tau siapa kambing hitam dlm plot ini..the moral of the story is...dont mess with bik mama..kah kah kah kah

shahrizalisme berkata...

Maka tersenyum giranglah towkey2 kapal selam, helikopter, kereta kebal dan jet pejuang...

Awas gadis2 cun, dia datang lagi...

Tanpa Nama berkata...

polis 2 ekor ni kan keje makan gaji. Dia buat keje atas arahan. Arahan mestilah dari bosnya.. cmana plak polis 2 ekor ni je yang kena? dia org ni buat keje tanpa arahan ke? bunuh org ikut keinginan sendiri ke? tak masuk akallah. cari la sape yg keluarkan arahan bunuh!! bodoh!!!!

- Hakim pandai.

broooo... berkata...

tak caya????? tanya lah vk lingam! dia mesti tau semua!!!!!!
kah... kahhh.. kahhhhh.........
dah agak dah, dmalaysia org yg berprofile tinggi mesti lepas punya(contohnya kes norita, apa dah jadik????), yg tinggai pecacai2 yg dibawah ni aje yg dok terkebel2. tapi macammana "key player" ni boleh lepas... heran... heran....
nasib kau lah sirul azhar/azilah hadari.
kalau panjang umur.... lain kali jangan ikut arahan membuta tuli!!! lu pikir la dulu........

tahniah najib abdul razak baginda...
sementara waktu nih hangpa menang....
pesanan utk pemimpin "Pakatan Rakyat"... tolong awasi si razak baginda nih.. takut nanti dia hilang plak, macam PI bala tu...

lu pikir la sendiriiii!!!!!!!!

Mr. X berkata...

"matter will be solved.."

pekanpahang berkata...

Tukartiub,

RB memang tak besalah kan,beliau hanya 'takecare',Atantunya bagi pihak Mr N atas permintaan Mr N,yg sekarang menjadi TPM di Negeri Semua Boleh.Itu kan permintaan Mr.N,berdasarkan SD Bala.Jadi apa yg di hairankan.Lagi pun sms antara Mr N dan Mat Loyer,dah maklumkan,sabar je kerana bukan semuanya akan merugikan RB.itu janji Mr N.

sani berkata...

kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..

Razak Baginda akan mengadakan majlis raya aidilfitri nya...hanya pengedar/penjual helikopter & penterjemah cun+seksi di jemput hadir...no press please!

matilah malaysiaku berkata...

bro....

ni bukan terpanas...biasa saja...

anak saya yg di tadika pun tau razak tu mesti tak "bersalah" punya...semua ni berlakon saja...mcm dlm film-2...

kalau dia di hukum mati la...saya rasa ter terpanas...

saya tak pernah guess apa-2 betul punya..sebab tu saya tak main 4 ekor...sebab selalu rugi...but this case..saya 1st time betul..

see....bodoh mcm saya pun tau dia akan terlepas la...kalu tidak siapa nak kerja bagi tu si najis lagi...?

apa lagi nak kata...?

DK's DreamWorld berkata...

Kapal selam apa? tok moh? ku di sabah ni, tak ada kapal selam pun?
Mungkin dah tengelam di laut sebelum sampai!!!

Malaysia memang boleh, boleh bunuh dan buat sesuka hati dengan c4!!!
INI MEMANG NAJIB BOLEH!!

HAHAHAHA.....expected result.

kucingsiam berkata...

meow~

keputusan terakhir: tiada siapa yang perlu bertanggungjawab. Yang terlibat cuma hantu Mongolia, peduli apa.

Tak payah jelaskan kenapa C4 boleh keluar suka hati, tak payah siasat lagi ... tutup kes.

Dua ekor pembunuh upahan tu kalau terlepas akhirnya pun hati-hati sikit ... orang tua cakap, "dead men don't talk".

Tanpa Nama berkata...

wargh kah3x...senang citela... si sirul ngan azilah terperangkap dlm cinta tiga segi ngan altantuya...si rb ni hanyala PENGANALISIS KONFLIK CINTA 3 SEGI...KAH KAH KAH...

kluangman berkata...

Kita ucapkan tahniah kepada peguambela Razak Baginda yang bertungkus lumus membuktikannnya tidak bersalah.

Razak Baginda juga bebas atas rahmat 'maki hamun' ramai pihak yang banyak menuduh sekadar terikut dengan 'hearsay'. Semua maki hamun dan fitnah itu menjadi doa dan menyelamatkannya.

Razak Baginda mampu tersenyum puas atas kekecewaan musuhnya kahkahkahkahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

lu orang menjerit sampai keluar anak tekak pun, yg pasti RB bebas! dan yg membebaskannya, mahkamah! tak puas hati tunggu sahaja appeal yg telah dikemukakan oleh pihak pendakwa!yg tak tahu apa2 jgn pandai2 nak jadi hakim!

azhar berkata...

dah agak dah...babak seterusnya akan dilakonkan oleh sirul azhar & azilah hadri..dua-dua mau lari dari tali gantung...razak baginda dah boleh lari jauh-jauh...kita tunggu kenyataan membela diri dua-dua budak suruhan nie..mungkinkah ada kejutan untuk si BIJAN...?????

Tanpa Nama berkata...

sdra,

Kalau razak tak bersalah. siapa yg bersalah ? siapa yang ada motif membunuhnya ?

Dua orang polis tu ?
Buat apa dia nak bunuh minah cantik tu ?
kan nama minah tu dah terpadam di skirin imigresen ?

Dua polis tu tak ada motif utk membunuh kecuali diarahkan ?
jadi...siapa pengarahnya ?

Makin banyaklah tanda tanya.
sepatutnya kes ini diadukan ke PBB kerana ia membabitkan orang-orang besar sesebuah negara.

Buka kes di ICJ.

Adnan M

Farouk berkata...

Memang hangat dan panas!!! Yang menjadi persoalan kenapa Sirul dan Azilah yang kena bela diri? Sekiranya memang mereka yang membunuh Altantuya, mereka hanya menerima arahan daripada seseorang. Sekiranya Sirul dan Azilah dijatuhkan hukuman kerana bersalah membunuh, maka seronok dan gembiralah orang yang memberi arahan untuk membunuh... Adakah benar Najib terlibat dalam kes ini?...

Tanpa Nama berkata...

pembebasan Razak baginda adalah permulaan drama tragis yang sedang dalam pembikinan sekarang ini..
weii, takde motif ape 2 ekor mangkuk utk tu nak pi bom awek cun tu..
mesti ada master mind yang bagi arahan, so razak dah lepasa persoalan timbul, sapa kah mastermind tersebut??
2 ekor tu kalau nak selamat, kena dedahkan segala2nya dalam bela diri nanti..
peguam depa pun dah cadanh nak panggil raja pet dgn bala sebagai saksi..
jeng..jeng..jeng..

OIP534 berkata...

Hmmm...pihak pendakwa akan buat rayuan... kan bagus kalau ada CCTV pameran berlian kat Singapore boleh dijadikan bahan bukti terbaru, ngan saper 'Aminah' berkepit kat sana....

pemikir lapuk berkata...

baginda razak bebas?...korek korek hahahahaha

kitty kat berkata...

Razak bebas dari tuduhan dimata mahkahmah.tapi yang sebenarya?Tuhan sahaja yang tahu.kita terima sajalah keadaan seadaanya.takkanlah pendakwa tidak bersungguh-sungguh untuk mensabitkan dia.bukti tidak cukup dan tiada "reasonable doubt" maka Razak dibebaskan.

cuma kita masih belum tahu secara rasmi siapa yang mengeluarkan arahan untuk membunuh Atlantuya.

hantamla labu berkata...

Jangan terkezut beruk plak nanti bile mangkuk ayun 2 ekor tu pun terlepas juga kerane takde bukti kukuh dan bahan bukti tercemar.

nak lepaskan ketiga-tiga beruk puaka ni, takut nanti jadi ISU HANGAT DUNIA plak... so pelan-pelan diorang lepas beruk tua ni supaya masa name KEPALA BERUK tak terkait dalam kes ALTANTUYA ni.

Ape nak takut, awal-awal lagi dah pasang Kepala Hakim yang boleh adjust sana-sini. lantik dulu Tok Kepala baru tubuhkan Sjaya Lantik Tok Akim.

KOREK! KOREK!KOREK!!!!!!