Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 5 Oktober 2008

TUNGGU KEPUTUSAN PM – U.malayau

KUALA LUMPUR 4 Okt. Pemimpin yang berminat bertanding jawatan tertinggi UMNO perlu menunggu pengumuman rasmi Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi sama ada beliau akan mempertahankan jawatan Presiden sebelum secara terbuka menawarkan diri masing-masing bertanding jawatan tertinggi parti itu.

Ketua Pergerakan Wanita UMNO, Tan Sri Rafidah Aziz berkata, langkah itu adalah perlu sebagai menghormati Abdullah yang kini menerajui parti.

kah kah kah…. seorang lagi munkee nak beri peghormatan pada wak dolah…. kah kah kah… munkee ni sudah tibai wak dolah sampai sesak nafas maka sekarang munkee ni nak bagi penghormatan…. kah kah kah… kesian wak dolah…. tak lama lagi jadi orang pencen…. kah kah kah..... munkee see munkee doooo....kah kah kah..



1 ulasan:

Farouk berkata...

Aku pun tak faham dengan Rafidah ni. Hari tu beriya-iya dok hentam Pak Lah, suruh Pak Lah berundur tapi sekarang ni suruh beri penghormatan kepada Pak Lah pula. Baguslah kalau beliau dah sedar dan insaf akan ketelanjuran beliau menghentam Pak Lah...