Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 13 November 2008

FORUM MALAM INI - DEWAN PERHIMPUNAN CINA KUALA LUMPUR

FORUM MALAM INI: SEPULUH TAHUN REFORMASI – MALAYSIA/INDONESIA

AHLI PANEL:

1. Sdr. Amirudin Shaari
ADUN Batu Caves

2. Sdr. Fathi Aris Omar
Pengarang Berita Malaysiakini, Penulis Buku “Patah Balek”

3. Sdr. Ngurah Termana
Aktivis Komunitas “Taman 65” Bali, Indonesia

4. Sdr. Yoshi Fajar Kresno Murti
Aktivis Kampung-Kota Yogyakarta, Indonesia

5 .Tukar Tiub

Moderator: Faisal Mustaffa

Tempat DEWAN PERHIMPUANAN CINA SELANGOR
KHAMIS 13 November 2008
Waktu 8 - 11 pm

Pertanyaan Zulhabri: 019 389 3804



11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mungkin Tukartiub boleh memberi gambaran optimis bila PR boleh mengambil alih mentadbir negara, sebelum Hari Natal ini atau ke tunggu PU ke-13. Atau kena tunggu apabila negara betul-betul parah digerogoti rasuah, ketidakefisyen birokrasi dan remuknya ekonomi dan habis sumber-sumber negara baru PR diberi peluang memulihkan semua itu? Macam Obama kena pulih ekonomi AS tanpa pengalaman boleh membebankan hasrat itu.

pak yatim berkata...

tukar tiub..jangan lupa kongsi info forum ngan kami..x sabar nak baca ulasan TT..GL..

shahrizalisme berkata...

Forum ini sangat menarik tetapi saya tak dapat hadir kerana tinggal di luar negara.

Saya cadangkan kepada Monsieur Hisham agar laporan atau ulasan tentang forum tersebut dapat dicatatkan untuk disiarkan dalam blog Tukar Tiub ini.

Semoga isi perbincangan, dan pandangan2 yg dikemukakan dalam forum ini dapat dikongsi bersama oleh mereka yg tak dapat hadir!

Tanpa Nama berkata...

Ni mesti ada juak2 dari PEKEMBAR yang akan ganggu Forum ni. Sama macam 10 tahun dulu maser Timor Timur punya delegasi datang kat M'sia mintak sokongan untuk merdeka. Mesti Punyalah....macam celaka..!

Izwan berkata...

hehe..

Ketemu disana.. Lama gila tak tgk si fathi nih berceloteh..

Jom pakat-pakat memeriahkan majlis..

Ini bukan majlis ilmu di Hotel geng-geng Tuan Kuasa, ini untuk marhaen yang terbela!!!

;)

Tanpa Nama berkata...

fathi aris omar...abg kurus tapi hati waja...

bro tukar tiub...hahaha...

aku mesti pegi nih!

betul ker astro awani,tv9 dtg buat liputan cam wat lapuran pemilihan ameno tu...

kakakaka....impak maksima the muzika betul laa....

TEHrasaCOKE berkata...

turut mengundang

EF AR YOU....keh keh keh...

Tanpa Nama berkata...

ADA KE DEWAN PERHIMPUNAN MELAYU?ANJURKAN APA PULAK?

IMPAK MAKSIMA THE MUZIKAL?MESYUARAT AMENO CAWANGAN?
YANG LAIN2 TAK RELEVAN...KAKAKAKA

Fazrul Shahril berkata...

Salam Tuan,

Harap mendapat liputan tentang aktiviti malam ini? ada baiknya kalau ada live TV (internet TV)ka apa kan..

Hee... macam bernama we TV yang pertama dimalaysia... har..har.. har..

Tq,

kucingsiam berkata...

meow~


mintak bung hisham letak klipnya di youtube nanti.

terima kasih.

masih belum berpeluang menghadiri forum yang mana bung hisham turun beraksi.

hafiz berkata...

hidop melayu! tui hahahaha