Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 13 November 2008

NAZRI TIPU LAGI : ENAM HAKIM KANAN ‘MEMANG DIPECAT ’ - melayau

KUALA LUMPUR 13 Nov. - Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Aziz berkata, bekas Ketua Hakim Negara, Tun Salleh Abbas dan lima hakim kanan yang lain `sememangnya dipecat.

Menurutnya, beliau kesal dengan kesilapannya semasa menjawab satu soalan mengenai pembayaran ex-gratia kepada bekas Ketua Hakim Negara, Tun Salleh Abbas dan lima hakim kanan yang lain, di Parlimen baru-baru ini.

Katanya, kenyataan beliau mengenai kemungkinan kesemua hakim tersebut telah dipecat 20 tahun lalu adalah tidak benar, sebaliknya sememangnya mereka telah dipecat namun mereka masih menerima bayaran pencen atas dasar ganti rugi sejak itu.

kah kah kah…. munkee kaki kelentong…. cam mana boleh jadi munkee undang undang…. tipu sana… tipu sini….

woit munkee… cukuplaaaa…. tak payah bodek mahafirauan….

munkee ni ingat politik macam dulu ke…. kah kah kah… dah ada 5 negeri bawah pakatan…. selangor… perak… pulau pinang … tiga suku pendapatan malaysia dari negeri ini…. kah kah kah… tak sedar lagi…. kah kah kah..

dalam parlimen dah ada 80 ahli pakatan…. tak sedar lagi… nak tipu lagi…. kah kah kah…

cukuplaaa… hentikanlaaa tipu melayu… jangan laaa bodohkan melayu…. dah 50 melayu do bodohkan…. ukuplaaa… dah ramai melayu bodoh…




6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sdra,

Nazri ingat Parlimen macam dulu lagi apabila YBnya hanya `yesman`- yg datang bersidang dan tuntut elaun perjalanan gila-gila.

Dulu, apa menteri cakap saja semua angguk. Sapa tentang pasti tak tercalon lagi...

Lagipun, sebenarnya banyak menteri berbohong dalam parlimen. Sejak Madey lagi.

Najib suruh pembangkang bertanya lepas dia bercakap di parlimen. Tapi lepas dia baca skrip, dia pun lesap dan suruh timbalan saja yg jawab kat parlimen.

Dgn lain perkataan bagi BN, parlimen umpama rubber stamp sahaja.

adnan M

Tok Moh berkata...

Kah..kah..Kah...kah..
Kesian la orang Padang Rengas
Dapat Budak Botak ni jadi mungkee undang-undang...
Kah..kah..habis orang kampung kena tipu dengan mangkee botak ni...

Woi Orang Melayu semua ingatla..
Mungkee Botak ni memang kaki menipu.. kah..kah...kah..

Dia mabuk minum CHIVAS kot masa tu..kah..kah..Hidup Melayu...
Hidup Adahari... Hidup Madey!!..
Hidup Mat Ngantuk..!!
Mungkee..mungkee..camna la aa..
bodoh sangat ni..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Itu dia si bahalul, bangan, tolol, bongok, bangang dan kelabu asap seperti P.Ramlee mengunkapkan perkara yang paling bodoh kepada seseorang itu. Apalah bodoh sangat si Nazri ni? Hair heran den

kucingsiam berkata...

~meow

dah dah lah nazri munkee. botak dah macam gorilla, membebel tak tentu hala ni satu lagi ekor makhluk United Malays National Organization yang bodoh.

Kalau nak banding dengan Zaid boleh ke munkee nazri nih ... dari segi intelek, kalah 10-0, dari segi penampilan pon kalah 6-1. dah lah memalukan saja nazri, saja nak bodek orang tua firaun tuh yang masih kuat racunnya.

memang .... dah tak tahan lagi dengan si bodoh si bodoh ni duduk kat parlimen buang duit rakyat. Bila nak halau nih hah saudara saudari sekalian?

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..kah...kantoi....

Tanpa Nama berkata...

bodoh melantun-lantun pun boleh jadi menteri