Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 12 Disember 2008

BPR HAMPIR SELESAI SIASAT LAPORAN POLITIK WANG DALAM PEMILIHAN UMNO - melayau



PULAU PINANG 11 Dis. Badan Pencegah Rasuah (BPR) telah hampir selesai menyiasat laporan politik wang dalam pemilihan peringkat bahagian UMNO baru-baru ini dan akan menyerahkannya kepada pejabat Timbalan Pendakwa Raya tidak lama lagi untuk tindakan selanjutnya.

Pengarah Siasatan BPR, Datuk Shukri Abdul berkata setakat ini sebanyak 90 kertas siasatan dibuka dan siasatan 90 peratus daripadanya telah selesai
.

woit … siapa agaknya yang akan dijadikan contoh macam mat isa?.... kah kah kah

jeng jeng jeng …. munkee wak botox tak senang tido…. kah kah kah

jeng jeng jeng…..mi no spik inglish tak senang tido… kah kah kah

kah kah kah…. dua munkee ni akan dijadikan korban… kah kah kah



13 ulasan:

Johan berkata...

jeng jeng jeng...mesti ikan bilis yg kena,paus2 trlepas..

Tanpa Nama berkata...

Mat Monggol tu lagi hebat brader. Bila Pak lah nak ganyang Mat Monggol ni sebelum kita kalah perang.
Nak tengok bila Bik Mama nak mekap muka SEMULA SEBAB NAMPAK HUDUH DAH SEKARANG. Kalah perang brader sebab 3 bulan lagi Mat Monggol jadi PM hantu puteri Monggol akan berkeliaran di Putra Jaya. hahahahahahahaha kalah perang Mat Monggol dah nak jadi PM.

Tanpa Nama berkata...

Aden berani bertaruh(haram tak?) yang tiada ikan jerung UMNO yang akan didapati bersalah. Aden kiro semua tahu tak payahlah BPR nak menarik perhatian seperti MAT EZAM. Yang kena adalah mereka yang tidak bersatu dengan pemimpin yang sedang meningkat termasuk Najis. Tindakan BPR dah banyak autalah sekarang. Premis tindakan BPR " Kalu orang besar berpengaruh dalam UMNO mereka kata mereka tak cukup bukti yang kukuh, jiko orang biasa kami sudah cukup bukti untuk di bawa ke mahkamah" Tak percaya tunggu dan lihat. Kita bertemu selepas ini!

Tok Uban berkata...

Aku peliklah...kenapa mesti panggil POLITIK WANG?....cakap aje terus terang...RASUAH...kan senang.

skybong berkata...

I'm 1st. Haha..tp tu bukan lembu or kambing..tp korban toyol. kah kah kah.

Farouk berkata...

Bukan masalah dijadikan korban tapi yang bersalah dan terlibat dalam politik wang harus menerima tindakan yang sewajarnya. Tak kira siapa sekalipun orang itu...

pemikir lapuk berkata...

ala bro..depa tu tdo lena je...bpr kan depa yg bayar gaji....heheheh

tapir tenuk berkata...

rasuah tetap rasuah $$$$ pakcik kayo!

Tanpa Nama berkata...

Wah..Wah..Wah.. Bukan main garang lagi BPR buat statement, hampir selesai le kononnnnnnnn ...
Penyudahnya esok, kita dah boleh agak apa ending storynya.

Tapi kalau ikan bilis mcm Polis, Kastam or Imigresen yang kena... bukan main laju lagi depa dakwa kat court. Oh BPR ! lu orang ambil kira lah sikit apa yang kita orang komen kat blog ni. Kerja mestilah ikhlas dan paling penting tiada istilah double standard didalam membuat sebarang keputusan. Sepatah kata Nabil "Lu Pikir Lah Sendiri"

- BPR Rocker

tubeless berkata...

Sapa2 yang nama dah keluar tu kasi ambil tindakan sikit. Jangan bagi amalan macam ni berterusan.

faridshah berkata...

bukan kambing-hitam tp,
toyol-hitam pakai botox..
kah..kah..kah..

berani ka depa nak serah laporan tuh..??!
nanti kena gantung 10 tahun pulak.

org buat laporan pun kena gantung 3 tahun.

kah..kah..kah..
Oh Negaraku Terchinta..

Q33NY berkata...

salam.

kalau BPR dah selesai buat siasatan nanti jangan lupa pulak nak dedahkan nama-nama yang sah didapati terlibat.jangan malu-malu.jangan segan-segan.dedahkan saja sebagai pengajaran buat semua.

kalah perang berkata...

ape la ko ni farouk...masalahnye yg bsalah ramai tp yg kena tindakan brape kerat jer? itu la yg jd korban, scapegoat...kalah perang kite farouk..abis la kalah perang