Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 3 Disember 2008

UMNO PECAT ZAHID IBRAHIM - melayau


KUALA LUMPUR 2 Dis. Bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Zaid Ibrahim dipecat daripada UMNO berkuat kuasa serta merta ekoran beberapa tindakan beliau yang bertentangan dengan etika parti termasuk menghadiri perhimpunan parti pembangkang.

Majlis Tertinggi (MT) UMNO yang bermesyuarat malam ini juga turut menggantung keanggotaan Ketua UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan, Datuk Zahar Hashim selama tiga tahun kerana membuat kenyataan mengkritik parti
.

kah kah kah… gerombolan kelam kabut… kah kah kah … banyak anggota gerombolan sudah cabut lari…. kah kah kah…

kah kah kah…. memang pun zahid hendak di pecat…. kah kah kah…. gerombolan kena perangkap samar…. kah kah kah…tu pasal zahid pergi ke KONGRES PKR DI SHAH ALAM…. naikalaa nama dia sebagai satu satunya menteri yang di pecat kerana menentang ISA…. kah kah kah….



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa sudah jadi?
Kenapa Arif Shah tok mamak Penang tak dipeca sama??? Lupa pulak ... sebab dia kan ADUN.. Klau pecat kurang 1 kerusi di P Pinang. Parti Warisan penjajah ini giler berkuasa sebab tu buat keputusan yang berbeza-beza.

Tanpa Nama berkata...

Kritik parti kena gantung 3 tahun, pergi kongres parti lain kena buang, mintak duit komisyen untuk submarine deal plus extra, extra services rendered kena C4...
Teror orang-orang gerombolan ni ya...menghukum orang lain no. 1, cepat dan cekap.

moloca berkata...

Ambik ubat. Tu yang dia nak sangat sebenarnya kot. Tu merepek2 sampai sudah tu. Masuk je lah pakatan tu, pakatan dia terima semua sampah dan bahan buangan dari BN ni. Macam tunku kata, kalau dulu dia sangat lah hampeh masa dalam BN, bila dia keluar BN dan masuk pakatan mesti secara ajaibnya dia adalah orang yang suci murni. Orang pakatan je suci kot, agak2 siapa yang penuh noda tu, masuk je pakatan mesti jadi suci. Kan?kan?
ca

Tanpa Nama berkata...

Berita Hot !!!
Menurut satu sumber yang boleh dipercayai, petang semalam Mr Kaveas telah berjumpa dengan Datuk Zahid Ibrahim disatu tempat yang dirahsiakan. Didalam perjumpaan itu Mr Kaveas telah meminta bebrapa tip-tip dari Datuk Zahid bagaimana cara-caranya agar beliau & PPP dapat dipecatkan dgn segera dari BN. Menurut sumber itu lagi, Datuk Zahid telahpun memberikan beberapa tip-tip kepada Mr Kaveas. Diantaranya ialah pergi jumpa Pak Lah dan katakan padanya,

1. PPP sudah bosan mau tenguk muka Pak Lah
2. PPP sudah tak syok duduk dlm BN lagi.
3. PPP sudah manyak kuat dan tak perlukan BN lagi.
4. Kaum India sudah tak mau sokong BN lagi.

- M. Vakeass

Mantengah berkata...

Zaid sengaja cari dengan sertai kongres PKR malam tu dengan tujuan supaya beliau dipecat. Beliau memang nak sangat Pak Lah pecat. Sekarang ni baru dapat. Bagus juga dipecat, bukan bawa apa-apa makna dalam UMNO pun...

Farouk berkata...

Bagus apa beliau kena pecat. Duduk dalam UMNO pun bukan ada kepentingan sangat pun. Beliau dapat jadi menteri pun sebab Pak Lah kesian...