Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 24 Januari 2009

10,000 SETINGGAN DIMINTA KOSONGKAN TANAH - melayau


KUALA LUMPUR 23 Jan. - Lebih 10,000 penduduk setinggan di sekitar ibu negara diminta mengosongkan kawasan yang mereka diami selewat-lewatnya akhir tahun ini.

Timbalan Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk M. Saravanan berkata, ia bagi mencapai sasaran sifar setinggan di Wilayah Persekutuan menjelang akhir tahun ini.

Katanya, separuh daripada mereka menduduki tanah kerajaan manakala selebihnya di tanah swasta.



kah kah kah….. INI DI GAZA KE ?.... INI ISREAL RAMPAS TANAH ARAB KE ?.... kah kah kah….

woit….. BUKAN LAH….INI DI MALAYSIALAAAAA…. kah kah kah…10,000?.... macam tak percaya…kah kah kah…

woit…. tanah kerajaan tu bagilaaa pada rakyat…. nak buat apa…. nak bagi pada siapa?.... nak bagi pada towkay…. nak suruh buah kondo…. nak buat apartment mewah….kah kah kah…

woit…. cukuplaaa…. hentikan laaa rampas tanah rakyat….ekonomi dah meleset… rakyat banyak hilang kerja…. tak kan nak hilang rumah juga….. kah kah kah…




5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mari kita tengok brader siapa yang akan lawan zionis Malaysia!!!!!!!!
Rampas tanah rakyat untuk cepat kaya.
Brader gua dah bilang senang sahaja nak mentadbir Malaysia halau rakyat dan kelentong sahaja bahawa "untuk mencapai sasaran sifar setinggan".
Woi...tambi, mahu cepat kaya ka? lain cara tarak ke? apa takut ka sebab lain ari general election tambi hilang wang pertaruhan? jangan tipu la tambi.....
Itu lu punya menteri mana sudah pegi.....lu kuda ke dia kuda? poooooraaaaah....

Tanpa Nama berkata...

ugut la tu...

Pok Leh berkata...

Timbalan Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk M Saravanan, berkata pihaknya mendapati masih wujud kira-kira 10,000 setinggan di Wilayah Persekutuan dengan hampir separuh daripadanya di tanah persendirian.

“Jangan ingat jika kawasan setinggan itu berada di tanah swasta, kerajaan tidak boleh ambil tindakan.

Ini hindu memang cakap samseng.

Zackry berkata...

Apa lagi PRU13 pangkah lagi la BEROK-BEROK MAT YEH nie..

Dah 50 tahun memerintah BEROK pun dah jadi JEBON.

Tanpa Nama berkata...

memang sialnye kerajaan camni..ptt tlg rakyat ni lagi nk rampas harta rakyat,buat duit xpandai tau nak jual harta rakyat je,ape salahnye bg kt penduduk yg slm ni maju kan wilayah...ngoooknye menteri