Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 3 Januari 2009

200 SERTAI PERHIMPUNAN BANTAH KEKEJAMAN ISREAL - mStar



KUALA LUMPUR: Kira-kira 200 aktivis yang terdiri daripada ahli parti politik dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) mengadakan perhimpunan secara aman di hadapan Kedutaan Palestin bagi membantah kekejaman Israel ke atas rakyat Palestin.

Perhimpunan yang diketuai oleh Timbalan Pengerusi Pemuda Barisan Nasional (BN), Khairy Jamaluddin turut menyerahkan memorandum sokongan kepada Duta Palestin ke Malaysia, Abdel Aziz Abu Ghoush.

Antara kandungan memorandum tersebut ialah dengan menyatakan tanda sokongan padu barisan pemuda Malaysia bagi menuntut kebebasan dan keamanan di Genting Gaza.

kah kah kah…. mangkuk mangkuk ni bukan pergi mengutuk kedutaan amerika…kah kah kah…

woit….200 ekor mangkuk ni tak sedar yang isreal tu boneka amerika…kah kah kah..

woit…. takut nak tunjuk perasaan anti amerika ke ….kah kah kah

kah kah kah…. pergi jumpa duta palestin buat apa?.... kah kah kah… pergi lah demo anti amerika... di hadapan kedutaan amerika… kah kah kah… baru ada telor... kah kah kah...buat apa jumpa tok arab …kah kah kah....

kah kah kah... nak tanya sikit... cakap ahli ada 3 juta... kah kah kah... tak kan hanya 200 sahaja yang datang.... kah kah kah.... ini pun laporan berita hairan... entah entah 20 orang yang datang.... kah kah kah




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

utusan lapor 2000

http://utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0103&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_04.htm

SUPER LAD berkata...

TAKDE DUIT NAK SPONSER BERATUS BUS KUT, NASI BUNGKUS, AIR MINERAL DAN DUIT POKET !

nanang berkata...

Macam mana KJ nie boleh silap,sepatutnya dia unjukrasa di hadapan Kedutaan AS, bantah kekejaman Israel.

Macam cari publisiti murah saja !

IndukYati berkata...

ada butul laa bro,poie buek bantahan kek duta palestin,apo kejadahnya..yang menyorang palestin adalah Israel laknat,poei tunjuk perasaan kek salah tompek.
Utusan Meloya mmg camtu..sajo nak kasi hebat aktiviti gerombolan Melayu nie...jilek menjilek..kosannyo bau tungkik

nami o fish berkata...

takat berusuh depan kedutaan baik tak payah..

ahli kata ada 3 juta...

semua sub con,harta kaya-raya..

pergi la gaza gi perang ngan israel..,ramai-ramai pergi serang..takat merusuh tengah jalan "macam beruk-beruk di jalanan" bak kata dia tu,buat apa?

MahadeyBersiong berkata...

hantar memorandum tanda sokongan padu? Aduuuhai. Kalo benar sokongan padu, hantar la senjata ke, duit ke..ini hantar kertas. ceh!

Johan berkata...

Leader dia,Kerismuddin xda join ka?kahkahkah
buat ape bantah dpn kdutaan palestin,bongok!!
gi ar hunus keris dpn duta amerika!kahkahkah
kejap2,bkn ke munkee kj ni ckp org2 pakatan rkyat 'uncivilised' sbb asyk demo tepi jln?abes lu buat ape ni woit?kahkahkah