Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 3 Januari 2009

ABDUL AZIZ MAJID DIGUGUR JAWATAN KETUA PEMUDA UMNO KANGAR- berita hairan


KANGAR: Ketua Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Kangar, Abdul Aziz Abdul Majid, digugurkan daripada jawatan yang disandangnya itu selepas dikesan menghadapi pertuduhan di bawah kes jenayah di mahkamah.

Pengguguran Abdul Aziz disahkan Setiausaha Umno Bahagian Kangar, Aziz Had, hari ini.

kah kah kah….woit ketua gerombolan ini ada kes jenayah?.... kah kah kah..

woit … pelik berita akbar ni… tak bagi tahu pulak kes jenyah apa… apa punya tuuuur punya media…kah kah kah

kah kah kah…. kes jenayah apa?... rogol?.... rompak?.... tipu?....tak kan orang ramai tidak di beri tahu jenyah apa?.... entah entah seludup candu?…. kah kah kah….atau nak seludup tenggiling ke siam… kah kah kah…

woit... kalau ini ketua pemuda PKR mesti ada aji no moto ... mesti ada gambar bergari bersama polis..... kah kah kah



3 ulasan:

p.kuatkuat berkata...

kalo dah kat perlis,,, kes beras siam atau ayam siam kot,,,ka,ka,ka,

Khun Pana aka johanssm berkata...

berita dicetak dengan kechik saja.
tak ada apa-apa detail.
Apa yang umno mahu malu-malu , segan-segan, tutup-tutup. Kasi letup lah berita macam ini.
Berani pakai guna C4 , tapi malu.
Berani jarjis-jarjis buntut waitress , tapi malu.
berani toyol-toyol kan Selangor, tapi malu.
berani natang-natangkan sultan dan agung, tapi malu.

Tampil lah detail, tampil lah apa jenayah ,paste gambar lah di berita hairan monyet apa yang berjenayah. Rakyat mahu tahu siapa itu tuanan melayu yang berjenayah.

Johan berkata...

xkn korbankn ikan2 bilis cm ketua pmuda kangar je kot??kahkahkah
itu laporan2 rasuah masa kempen pncalonan united munkees national organisation ape citer??xde bunyi agi pon??kat mau siasat scepat mgkin..haiya,kasi Sherlock Holmes,xsmpai smggu dah slesai siasat..
kahkahkah