Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 21 Januari 2009

MUHYIDDIN: UMNO SUDAH HILANG FAKTOR PENARIK - MalaysiaKini



Calon timbalan presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin secara terus terang mengakui bahawa Umno telah kehilangan faktor "penarik" untuk menarik rakyat kepada parti tunjang komponen BN itu.

Beliau yang juga naib presiden Umno berkata, faktor itu perlu dibawa kembali kerana dengan memiliki faktor penarik itu, bermakna rakyat akan tertarik dan memberikan perhatian terhadap perkara baru dan menarik yang disampaikan oleh parti itu.

"Sekarang ini dalam Umno, apakah faktor penarik itu. Tidak ada faktor penarik, kita telah kehilangan faktor penarik yang akan membuatkan rakyat benar-benar mahu mendengar apa yang dikatakan oleh pemimpin," katanya.


kah kah kah… baru sekarang sedar?.... kah kah kah…semua orang udah lama tahu… kah kah kah…

woit… mat sembab…. rakyat takut tengok muka kamu…. tu pasal ceramah gerombolan kosong….. tu pasal orang ramai tak datang…. kah kah kah…anak kecil menangis takut…. kah kah kah

kah kah kah…. dulu ada faktor fulus…. kah kah kah… ada projek… kah kah kah… bagilaaa projek…. bagilaaa fulus…. kah kah kah…. baru ada daya penarik…. ah kah kah….

kah kah kah… tak kan nak suruh bik mama berjoget pulak kalau nak kumpul orang… kah kah kah




5 ulasan:

Riyaz berkata...

daya penarik mmg dah lama hilang...yg nampak skg daya penolak....kahkahakahak..

nk penarik, suruh mat sembab ni jual lagi tanah org kg kat pagoh...pagoh parlimen sapa?? parlimen mat sembab ler...banyak jawa pentol...hidup matinya dlm BeeEnd..pastu tanah kat panchor apa citer? Leong Hup dah kenyang ke blom?? kahkahakah....

Tok Moh berkata...

Kah..kah..kah...
Bro, jangan nanti Mamat Muka Ketat suruh Bik Mama joget habis gegar satu semenanjung..kah..kah... Kalau nak suruh Bik Mama tunjuk buah dia okey juga boleh jarjis-jarjis.. kah..kah..kah..

Buah Bik Mama Besar woi...
kah..kah..kah... Kasi ramai-ramai jarjis baru pengundi gersang dan muda sokong...suruh puteri buat tiger show baru ramai mat rempit,duda-duda dan pak cik - pak cik datang sokong...

Sape la yang bodoh tu sokong la Gerombolan United Malay Nation Organisation..kah..kah...

Tok Uban berkata...

Untuk Muhyiddin Yasin...

Biarlah aku bagi tahu kat kau terus terang.... umno hilang faktor penarik kerana PEMIMPIN...Pemimpin umno sekarang dah tak ada krisma sebagai pemimpin.

Jadi cadangan aku...kau pujuklah semua pemimpin umno yang ada sekarang letak jawatan...berikan kepada mereka yang betul-betul iklas untuk berjuang...tapi...masaalahnya...adakah ahli umno yang iklas berjuang?...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

UMNO : Bersedia untuk bungkus atau gulung tikar dalam masa terdekat ini. Samapi masa kena jalan kerana mu dah tak da falsafah perjuangan langsung, keahlian mu sarat dengan mereka yang nak cari makan cara pintas tapi mengguna kaedah 'demi menaikkan martabat orang Melayu, bangsa dan tak ketinggalan agama palsu'!. Memang logiknya kalu begitu terpaksa ditolak rakyat yang sedar kerana kelentong mu dah tak jalan lagi. Tak ada tarikan lagidan layak dihumban. Ahlimu dah banyak sapu duit rakyat. KESIHAN...Kesihan...kesihan

fecto berkata...

BN perlu perbaharui gaya dan strategi kempennya yang sudah lapok, jangan “buta hati,” jangan “bodoh sombong,” jangan sekali-kali pinggirkan warga muda. Kalau tidak boleh merobah gaya dan strategi yang diperlukan, dan kalau terus keras kepala dan berlagak bodoh sombong dengan hati yang buta, bubarkan BN dan buat pakatan baru menjelang PRU13.