Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 Februari 2009

PNSB: KHALID AKUI TOYO TELIBAT




Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim hari ini enggan mendedahkan nama-nama individu lain yang terlibat dalam urus niaga pembelian pangsapuri mewah di Arab Saudi oleh Permodalan Negeri Selangor Bhd (PNSB) yang dipercayai wujud unsur penyelewengan.

Beliau berkata, bagaimanapun bekas Menteri Besar, Datuk Seri Mohamad Khir Toyo sememangnya terlibat dalam urus niaga ini kerana beliau dikatakan menandatangani urusan pemindahan wang bagi pembelian hartanah tersebut.

"Khir Toyo terlibat tetapi individu-individu lain yang terlibat akan muncul selepas itu," katanya selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Kerajaan Negeri di pejabatnya di sini.


woit…. NAK BELI RUMAH PAKAI LAH DUIT SENDIRI…. kah kah kah…

woit…. MACAM MANA BOLEH BUBUH NAMA SENDIRI PADA HARTA KERAJAAN SELANGOR…. kah kah kah

woit… MANA DIA LEMBU LEMBU BERGERAK MAT EZAM…. kah kah kah..

woit… BETUL BETUL DAH JADI LEMBU KE ?....ATAU KENA LEMBU…. kah kah kah…

kah kah kah… KESIAN WAK BOTOX … HABIS PELUANG NAK JADI KETUA PEMUDA GEROMBOLAN… kah kah kah…

woit.... PENYAPU PEJABAT BILA NAK PULANG KAN... kah kah kah



4 ulasan:

ZACKARAS berkata...

apa muslihat disebalik pembelian 12 buah apartment di Mekah atas nama wak toyol ni...agak mengelirukan...
tak cukupkah buat bisness kat m'sia dgn nama anakbini dan adik beradik.Maknanya semua ketua jabatan bolehlah buat bisness guna duit rakyat untuk buat perniagaan bila ada untung boleh jual kemudian ganti
balik modal.. yg untung boleh sapu...
tapi kalau rugi lantaklah itu bukan duit aku....kah..kah.kah...

fredo berkata...

wak botox tgh tkut tu..

dia tgh cri pakar sugeri..

nk ubh muka, tkut kena tibai ngan rakyat selagor..!!!

kah kah kah...

wak.. hulur..hulur la...

Tanpa Nama berkata...

hahaha wak botox igt sempat la die nak rampas balik selangor so die boleh buat balik kerja mengorek duit rakyat selangor...
dalam hati boleh la aku wat bisnes kat Mekah wat rumah sewa...ape die igt die beli rumah kat Mekah die boleh lari la dari bala'...
tu belum kes bini die seleweng duit yg terus senyap mcm tu jer?Ape die CEO PNSB ape?bile bapak die tulis surat wasiat nak bg kat si wak botok tempe ni??aku rase kilang tempe pun bapak die x wasiatkan kat die.tu yg sronok ketuk duit rakyat...pastu boleh senyum lagi tu...macam pungkok babi...dulu die pi kecoh pasal BABI...dlm pale otak huih terlepas aku projek babi international...untung besar ooo...bg mkn taik dgn sampah jer dah boleh jual mahal...ape die igt rakyat selangor ni boleh la die buat camtu gak...fuh sungguh bangkai berulat najis ko wak botok..wak botok tu baru rumah wak...belum lagi kes lain...wak jgn smpi rakyat carik wak buat tempe geseng

Tanpa Nama berkata...

Ada beberapa jenis Jawa kat Msia. Satu jawa totok dan satu lagi jawa botox huhu