Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 2 Februari 2009

UMNO, BN BELUM LAGI LEMAH – MUHYIDDIN - melayau


TAWAU 1 Feb. - Kekalahan UMNO dalam dua pilihan raya kecil baru-baru ini bukanlah mencerminkan parti itu sudah semakin lemah dan tidak diterima oleh rakyat.

Naib Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, sama seperti parti-parti lain, UMNO dan parti komponen Barisan Nasional (BN) mempunyai kekuatan dan kelemahan yang sentiasa diperbaiki dari semasa ke semasa.

Justeru, katanya, adalah tidak tepat bagi parti pembangkang memperkecilkan parti komponen BN kerana pembangkang sendiri tidak konsisten dan tidak sepakat dalam banyak perkara.

"Kita dapat saksikan sendiri mereka (pakatan pembangkang) tidak secocok tetapi mereka cuba tipu rakyat yang mereka adalah parti yang kondusif sedangkan ia tidak begitu.

"Oleh itu, jangan perkecilkan kita (UMNO) kerana kita ada kekuatan. Cuma ketika ini kita perlu memperbaiki kelemahan yang ada, apatah lagi setelah rakyat memberikan isyarat," katanya.



kah kah kah…. BETUL…. BETUL… BETUL…. GEROMBOLAN TIDAK LEMAH…INI BETUL BETUL FITNAH DAN TOHMAH…. kah kah kah…

woit … wak sembab ini berkata benar…. GEROMBOLAN TIDAK LEMAH….kah kah kah…

woit…. GEROMBOLAN DAH NAK BUNGKUS BUKAN LEMAH…. kah kah kah… TOLONG JANGAN BUAT FITNAH… kah kah kah

kah kah kah... SILA DENGAR WAK SEMBAB... kah kah kah...



1 ulasan:

Farouk berkata...

Saya setuju apa yang Muhyiddin cakap... Betul la tu... Memang pembangkang perasan kononnya parti mereka kuat padahal tak konsisten dan selalu tak sefahaman antara komponen. Dan yang penting, percanggahan agenda yang ketara antara parti komponen Pakatan Rakyat...