Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 30 Mac 2009

ALTANTUYA DATANG KE BUKIT GANTANG



ALTANTUYA MUNCUL DI BUKIT GANTANG.

Si Altantuya mencari kekasihnya yang telah hilang
Si Altantuya mencari janji janji yang telah di lafazkan
Si Altantuya bersama warga Perak untuk menegak keadilan
Si Altantuya akan mengundi siapa pada 7 April ini ?




21 ulasan:

Keylee Daud berkata...

kekekeke..dia nak kapal selam ka naik jet fighter?kekee

deennasour berkata...

kalau lah kali ni,
3 down!!!!
lingkup lingkup.

Ghost busters berkata...

JAMPI JANGAN TAK JAMBI NAJIS!Hantu altantuya masuk rumah Mt Mongol minta hutang duit komisen kapal selam.ko ni kena jawab la bedol najib kt mak bapak ko sebab
1)bunuh altantuya
2)tak bayar hutang altantuya
3)romen ngan zaina zain kt Pd
4)makan duit haram "rasuah"
5)Rampas harta orang kt PERAK
6)jaditak guna dan memalukan kaum lelaki sebab kena queen control leh BIk Mama

Dewata berkata...

altantuya ketayap dan cap bulan..peghh demam bik mama melihatnya.

Alias Mohd Yusof berkata...

He he Altantuya jadi senjata paling ampuh setiap kali Najib datang ke pilihanraya kecil.

Ni macam kes Jalil Ibrahim pegawai bank yang dibunuh itu, setiap kali Ku Li nak masuk bertanding dalam UMNO, senjata Jalil Ibrahim akan dikeluarkan.

Tanpa Nama berkata...

KITA tunggu tindakan kreatif NAJIS dalam menangkas isu Altantuya ini. Dunia sudah tahu tapi dia masih membisu. Banyak persoalan penting tidak mahu dia jawab.Ya kita tunggu bagaimana NAJIS akan bertiwikrama menjadi dia 'innocent' dalam kes besar ini. MEMBISU DAN BUAT PEKAK tidak membantu.

ummi berkata...

Tuan TT,

Saya baru je dpt email, katanya Khir Toyol buat rumah di Shah Alam, kosnya RM15 juta.....?????

Mana dia dapat duit banyak2 macam tu ye? Gaji dia sepanjang jadi MB selama beberapa tahun tu, boleh mencecah RM15 juta ke????

Musykil saya.....

Baginda Reformasi berkata...

hantu kugan turun skali la geng... kalau ade pengundi antu bes gak lawan antu nih.. heh

salam semua...
terdapat pilihan raya Umum MALAYSIA dan bijaknya YAB Nizar, antara rahmat dan hikmah penduduk bukit gantang
link nye:

http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/03/pilihan-raya-malaysia-bijaknya-yab-ds.html

masyukk berkata...

pergghhh,nih kena panggil ghosbuster nih,ade hantu altantuya terlepas kat bukit gantang,ingat kan UMNO je ade hantu,rupa-rupanye pas pun bawak antu gak,wakaka

jebatderhaka berkata...

aku lihat layu dalam melayu
aku pasti bukan aku seorang saja yang nampak
ingin aku bertanya tapi nanti aku di katakan tidak kenal di untung
nanti aku di labelkan sebagai seorang pengkhianat....

aku lihat layu dalam melayu
ya..memang kalian ada laungkan hidup melayu
ya..tuah juga ada jeritkan yang melayu takkan hilang di dunia
tapi apa gunanya kalau ada jika kewujudan melayu itu tidak berguna...

aku lihat layu dalam melayu
tanah yang mulia ini kalian bajai
tapi kalian lupa angin dengan api
kalian lupa akan celaka yang menanti...

aku lihat bunga raya yang layu itu hampir terlerai
aku lihat 13 harimau yang tegap berdiri itu mula rebah satu persatu
aku lihat yang mulia mula di perkudakan
aku lihat kalian yang ada kuasa hanya mampu ketawa...

yang ada kuasa mula menyusun harta
yang tiada kuasa janjikan segala kata-kata
yang kaya enak jalani hidup bahagia
yang papa sebuk dengan perjuangan kosong mereka...

ada kuasa tapi segan bertanya
ada kuasa tapi mengangguk saja
ada kuasa tapi malu menberi pendapat
akhirnya...anak-anak melayu itu sendiri menjadi mangsa

ada mata jahil perhatikan kita
mereka menunggu masa untuk meleraikan adat yang kita pegang
mereka menunggu masa untuk merampas kemuliaan kita
kalian semua butakah???

aku lihat layu dalam melayu
yang kumbang terus di khayalkan
yang madu habis di lenakan dengan kemewahan
lupa adat lupa budaya lupa segalanya....

bangun sahabat kukuhkan benteng kita
bangun saudara lupakan seketika sengketa
bangun kawan asah kukumu
kerana tidak lama lagi suasana kekusutan akan tiba....

harry lalat
12:47pm
SETIAWANGSA

http://jebarderhaka0.blogspot.com

Mohd berkata...

Apa cte nie bro .. SPR tak benarkan Parti dalam PR berkempen utk PAS. Ini arahan yang boleh buat munkee kat zoo taiping tu kena sawan sbb ketawa tak habis2.
Kalau BN dgn puluhan komponennya.. attack PAS yg sendirian pun belum tentu BN menang. Betul tak.. ....
BN masih guna taktik lama .. menyekat maklumat kepada rakyat .. menyekat kebebasan rakyat .. tunggu la kemusnahan BN.

peja!! berkata...

maka bik mama akan berkata : "Apakah manusia yang telah di C4 hidup kembali" " Tangkap semua hantu2 tu untuk di C4 lagi".... berhati2 semua....

Kuasa akan berada ditangannya... makin ramai rakyat malaysia akan di C4....

NASIRUDDIN BIN DIN berkata...

kalau nak lagi best bawok perasap kemiyan, lepah tu tabo kapo baruh..

NASIRUDDIN BIN DIN berkata...

kalau lagi best, tabo kapo baruh..

Tanpa Nama berkata...

Cayalah otak dorang ni...

Tanpa Nama berkata...

"pulangkan"!!! kata arwah altantuya mengikut style cerita pontianak harum sundal malam..

Tanpa Nama berkata...

"..pada tahun 2006, Mohammad Syawwaal Mohammad Nizar Jamaluddin (anak calon PAS di Bukit Gantang), 10 tahun telah menyaman kerajaan, bersama-sama beberapa pelajar sekolah yang lain kerana kementerian pelajaran memilih untuk melaksanakan dasar yang menyebabkan sebilangan besar para pelajar (khususnya kaum Melayu) berdepan dengan pelbagai krisis."

dipetik dari blog Faisal Tehrani..

nan

dollah berkata...

Abdullah said he personally never subscribed to tuduh-menuduh (throwing accusations). “Tuduh-menuduh will always happen in politics even if we do not like it. This is not the way, the right way is GOOD politics.”

________________________________________________

KAH KAH KAH..good politics??? biar betul...

novus berkata...

aduhai tgk gambar altantuya rase nak terkuar bijik mata ,,,,,,tapi bila baca bik mama nak c4 kan semua org terus terkeluar roti benggali dalam mulut ambo ,,,,,punah la mu kaloh sure kaloh sure kolah terus 3 tko najib kalah hu hu hu

SL Chan berkata...

berapa harga sekilo c4 ?????? mana nak beli??????? ada agenke?????

Tanpa Nama berkata...

Patutler mat sembab kini jadi pengarah p/raya bukan mat mongol, takyah turun padang di ejek 'altantuya' oleh budak budak PR...bro, hiraki baru gerembolan u kena jaga, mat lidah kontot no.3 tapi kena tolak wak selekoh....mat lidah kontot...hau hau hau hau