Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 30 Mac 2009

KARUT LAGI MARUT DARI BUKIT SELAMBAU




DUA BUKIT SATU BATANG


Ada calon bebas Bukit Selambau mahu tarik diri lagi. Dua-dua orang ahli gerombolan yang kecewa.

Mejar (B) Anuar Abd Hamid. Berkata dai akan tarik diri kalau Madey kembali masuk gerombolan..

Khamis Awang berkata kononnya dia nak tarik diri demi perpaduan Melayu. Sebab dia kata ramai calon Melayu bertanding bebas.


kah kah kah…. KAH KAH KAH… kah kah kah

woit… INI SEMUA SAUDAGAR ATAS ANGIN…. kah kah kah


SEJARAH 13 CALON BEBAS DI BUKIT SELAMBAU


Buat pertama kalinya dalam sejarah pilihan raya kecil seluruh Malaysia menyaksikan kemasukan terlalu ramai calon bebas untuk bertanding merebut kerusi N25 Bukit Selambau yang dikosongkan oleh Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Arumugam yang dimenanginya pada pilihan raya umum ke-12 lalu.

--------

DARI BATANG AIR

Di Batang Ai, calon BN Malcolm Mussen Lamoh (PRS) dicabar calon PKR Jawah Gerang.

Calon bebas Johnny Chuat menarik diri daripada penamaan calon dan didakwa menyokong calon PKR.

Tim Pakatan yang turut hadir di penamaan calon ialah
:

MB Selangor Saudara Khalid Ibrahim
Saudara Gabrilel Aidit
Saudari Haniza Talha
Saudara Dominic Eng
Saudara Dr. hatta Ramly
Tim Pimpina DAP
Tim Pimpinan SNAP
Dan lebih dari 2000 warga Batang Ai




8 ulasan:

nami o fish berkata...

dua bukit satu batang.
macam mencarut je bunyinya.

hahahaha!

dragsuperstar berkata...

tambahan...hatta ramli

CKGord berkata...

http://www.disarseter.com/cicakkobain/index.html

Dengarlah lagu gua

Tanpa Nama berkata...

Demokrsai di Bukit Selambau dibadai oleh kegilaan. Bayangkan lebih dari 10 calon yang bertanding untuk satu kerusi DUN. Malaysiapun naik terkenal di seantero dunia kerana kononyanya demokrasi penuh sedang berjalan di Bukit Selambau. Manakan rakyat nak dengar jika 10 ceramah berlainan tiap satu ada di satu kawasan? bagaimana setiap 13 ccalon itu nak uruskan logistik yang tersusun dan tidak menyebabkan kekeliruan dan juga keseronokan murah pada rakyat!

Tanpa Nama berkata...

Bro, ni seme mmg la nak mkn atas angin...try nak bertanding...(gerombolan) kasi rm10k suruh daftar) pastu tarik diri dpt lagi duit gerombol bg...pastu ckp sokong depa...konon utk melayu bersatu...

tipu terus menipu,
kite tipu melayu,
ameno terus mara,
tipu rakyat malaysia...

Tanpa Nama berkata...

TT pun susah nak buat laporan dan liputan terkini pada 3 pilihan raya kecil serentak dengan padat.Dulu seronok mengikuti laporannya dari Permatang Pauh atau Kuala Terengganu. TT lagi susah nak lapor ada 13 calon bebas! 13 calon dengan misi dan visinya yang seharusnya berbeza dengan BN dan PR.

peja!! berkata...

alah bro... nie semua taktik2 kotor gerombolan..... nanti semua yang tarik dri tu nanti akan kata " dengan kembalinya pekembar yang baru saya merasa yakin akan hala tuju parti ini ".... Citt Poodah lah laaa.... rakayat dah tau dah semua tu hanya ilustrasi mereka untuk menarik minat pengundi undi undi gerombolan.... kepada semua2 pengundi 2 bukit satu batang... percayalah undi ditangan anda.... jangan percaya pada apa yang akan tersiar dalam surat khabar dan TV.... semua telah dipengaruh oleh ameno.....

judin berkata...

Inilah peluang keemasan bagi PKR menunjuk kebebasan berpolitik sehat dengan mempelawa 13 calon bebas untuk berceramah dan menghebahkan manifesto masing masing di pentas PKR.
Moga keikhlasan ini nanti diterjemah sebagai keterbukaan PKR dan mendapat sokongan rakyat dan calon itu sendiri yang akan mengundi calon PKR.
Tentu sekali lebih ramai akan datang ke ceramah PKR/PR