Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 30 Mac 2009

RASUAH DALAM UMNO TIDAK MUNGKIN BERAKHIR- NIK AZIZ - harakah


Biar pun Umno kini diterajui pemimpin lain, namun gejala rasuah dan salah laku dipercayai tidak akan berakhir, malah akan terus 'membarah'.

Ramai percaya Umno akan terus berada di tahap lama biar pun beberapa pendekatan baru cuba diambil Najib Razak selepas menerajui parti itu.

"Walau pun pemimpin tertinggi parti itu telah bertukar tangan, namun kerana asas perjuangan tidak pernah berubah menyebabkan kepincangan akan terus berlaku dalam parti itu.

"Masalah kemiskinan rakyat, rasuah, salahguna kuasa dipercayai tidak akan berakhir.


kah kah kah…. TOK GURU SILAP BESAR …. kah kah kah…

kah kah kah… MENGIKUT AJARAN KITAB GEROMBOLAN BILA SAHAJA MADEY MASUK KE DALAM DEWAN MAKA RASUAH TIDAK WUJUD LAGI…. kah kah kah..

woit….SEMUA ANGGOTA GEROMBOLAN TELAH DI SAMAK BERSIH OLEH KEHADIRAN MAHAFIRAUN….. kah kah kah



4 ulasan:

Keylee Daud berkata...

kekekeke..jangan jolok sarang tebuang kata putri baru,kekekke nanti tebuan keluar lari dari sarang,sapa nak bikin madu?...llelele rugi la kompany .kekek

Tanpa Nama berkata...

Orang batu orang kuno
Biasa saja guna lembing
RASUAH dalam tubuh UMNO
Dah menjadi darah daging

peja!! berkata...

Diorang nie samak macam samak najis mughalazah ke..?????

sekali air tanah, 6 kai air mutlak... kakakakah......

kira madey tu org yang suci lagi murni ke...?????

Bapak segala bapak..... Pasal masa dia dulu sapa yang kuat bunyi kena ISA.... sapa berani... memang suci memanjang lee ameno masa tu....

Skang nie bila najis naik jd pm... bukan setakat isa je.. silap2 kena C4 tak pun kena tembak pakai kapal selam yang tak timbul2.....

Nasib lee kita rakyat malaysia.... kita tunggu dan lihat PRK nanti... tengok kuasa rakyat.... memilah pada yang jujur.... bukannya yang mengamalkan korupsi....

pemuda dia pun leh menang walaupun mengamalkan korupsi.... itu dinamakan korupsi terpimpin.... macam dalam 3 abdul.....

karat ijau berkata...

ada 4 najis yg mebelenggu kita di MALAYSIA.
najis dadah
najis arak
najis rasuah
NAJIS RAZAK.....