Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 30 Mac 2009

BERITA PELIK - HAIRAN - MAGIC - TAKJUB!!!!


SYED HAMID BELUM FIKIR LEPAS JAWATAN
– berita hairan

Menteri Dalam Negeri, Syed Hamid Albar, berkata beliau belum memikirkan sama ada mahu meletak jawatan dalam Kabinet selepas gagal merebut jawatan Naib Presiden Umno dalam pemilihan parti Khamis lalu.


kah kah kah…. PELIK .. PELIK… PELIK….kah kah kah..

kah kah kah… BELUM MEMIKIR KAN?..... kah kah kah….

kah kah kah…. TAK SANGKA MUNKEE NI BOLEH BERFIKIR…kah kah kah..

woit … SEMENJAK BILA MUNKEE NI BOLEH GUNA OTAK?.... kah kah kah



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dia cepat guna otak bila nak sembur dan pukul rakyat dari bangsa sendiri.
Aku pun heran macam mana boleh mengaku Melayu kalau guna kuasa untuk pukul dan seksa bangsa sendiri??
pelik bin ajaib masih mengaku pejuang bangsa.
Ini lah jenis penindas bangsa sendiri.

Ayiem berkata...

dia neh memang selalu singgah restoren kari kepala ikan bro sebab tuh dia dah mula tau berfikir la neh..........

manky berkata...

mesti die pakai rambut palsu ni...hahahah

Baginda Reformasi berkata...

minta kasihan le tu...

minta pendapat...
Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin yang meminta agar rakyat tidak menjadikan tiga pilihan raya kecil pada 7 April ini sebagai satu “pungutan suara”
mohyidin bodoh! mohyidin kate PRK 3tpt bukan pungutan suara rakyat..
abis pungutan duit poket die?

fakta telah beritahu..
link:
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/03/pilihan-raya-malaysia-bijaknya-yab-ds.html

wong kam pung berkata...

biar la dia jadi menteri sampai mampus..jgn letak jawatan jilbab,terus bkhidmat utk kroni,ank2,entot2,utk mejahanamkn negara trutama org2 melayu..teruskn2,khidmatmu masih di perlukn.kah kah kah,malu la letak jawatan ikut2 org wtpe..kah kah kah,terus bkhidmat sampi mampis ye..ingt tu!!!

Tokei Kelab Dangdut berkata...

siot lah kau ni ishamudin raes. lawak macam haram. aku terguling ketawa sambil meneteskan air mata.

kahkahkah. kahkahkah. kahkahkah.

epinkluang berkata...

Banginda refomasi
Ada juga org bodoh macam baby yg tak ada otak.

Tanpa Nama berkata...

Kepala bawah sama macam kepala atas, ada akai ka?

Mrkolumpo berkata...

patut muhyiddin ni jadi watak crook dalam citer from jemapoh to menchesti kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

masa pemilihan orang tak nampak dia kerana silau kena pantulan caye lampu,sebab tu dia kalah!....hau hau hau hau

tak dapek den nak nolong.....hau hau hau hau