Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 12 Mac 2009

BUKTI BARU ALTANTUYA ? KETUA PEMUDA PKR DIPANGGIL POLIS - mStar


Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Shamsul Iskandar Mohd Akin telah diminta hadir memberi keterangan oleh pihak polis pagi ini berhubung dakwaannya yang menemui bukti baru kes wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu.

Ketika dihubungi mStar Online sebentar tadi, Shamsul berkata, beliau akan hadir di Balai Polis Mutiara Damansara pada pukul 11 pagi ini berikutan laporan polis yang dibuatnya Sabtu lalu berhubung bukti baru itu.

"Saya akan hadir untuk memberi keterangan susulan laporan yang dibuat saya Sabtu lalu di Balai Polis Dang Wangi.

"Ia mengenai bukti baru mengenai kes Altantuya melalui satu laporan yang ditulis oleh seorang wartawan Perancis dalam akhbar mereka berhubung kes tersebut," katanya.


jeng jeng jeng… jeng jeng jeng… jeng jeng jeng….

kah kah kah…. JANGAN JOLOK JOLOK... JUMPA JERAT... JUMPA JIBON… JIBON JAMAN JEPUN...JAWAB... JAWAB....JENG JENG JENG…. kah kah kah…



10 ulasan:

Edyes berkata...

Genap Setahun edyesdotcom

Tanpa Nama berkata...

Asik asik jumpa bukti baru. Tak habis habis dengan bukti baru. Penghabisan bertaburan juga.

Tanpa Nama berkata...

kalau bukti baru,OKlah tapi kalau fitnah baru...tanggunglah sendiri

Muhd Aizat berkata...

Macam mana tak bertabur kalo dah ada je hantu raya yang sepahkan bukti..

Tanpa Nama berkata...

nie la masalahnya bila ada bukti baru ada sajer yang tukang tutup.......ada polis nak percaya pun susah.... silap haribulan yang buat report kena siasat.

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..bukti baru bleh buat ape??esok senyap begitu saje..hohoho..

Tanpa Nama berkata...

tunggu je mahkamah Rabbul Jalil esok, tak yah bawak bukti pase bukti dah tuhan siapkan.
orang yang macam ni bukan takut pun dengan tuhan.....
kita sebagai umat islam jangan le risau, percaya aje la, setiap laknat yang dema buat tu akan ada balasannya
cuma samada di dunia atau di akhirat esok.
kalau kat dunia dia tak terima balasan, mungkin anak dia, tak pun cucu dia atau cicit dia, percaya la ini pasti akan berlaku.

Tanpa Nama berkata...

Kalau fitnah baru kenapa tak saman je suratkhabar Perancis tu? Akai ada ka!!!

Tanpa Nama berkata...

bukti baru sham...
bapak borek anak rintik...
kalau dl najis pun kono tangkap khalwat...
ni plak adun n9 pon baru kono...
pssstttt....sonyap2 jgn hebohkan laie yo sham...
exco tu....

puterabumi-sert berkata...

Mana mahu lari? Realiti tak boleh disembunyikan. Tuhan Maha Adil. Penindas bangsa tetap akan terima hukumannya. Sekarang pun aku rasa dia tak lawas kencing kerana fikirkan masa depan yang entah neraka mana akan diterjunnya.