Isnin, 16 Mac 2009

ROSMAH : SAYA JUGA MANUSIA BIASA - mkini

Rosmah Mansor berkata beliau "terkejut" dengan serangan-serangan musuh politik yang cuba mengaitkan beliau dan suaminya, dengan kes pembunuhan Altantuya Shaaribu.

Tahun lalu, Najib menafikan mempunyai hubungan dengan wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu, yang mati dibunuh pada 2006. Mayatnya telah diletupkan di sebuah kawasan hutan.

Manakala rakan karib Najib -Razak Baginda - yang mengaku mempunyai hubungan dengan Altantuya, telah didakwa atas tuduhan bersubahat dalam penubuhan wanita Mongolia itu, tetapi dibebaskan kemudiannya.

Tetapi isteri Najib Razak - yang bakal dilantik sebagai perdana menteri bulan depan itu - menolak tanggapan bahawa tuduhan tersebut boleh menyelubungi pentadbiran suaminya dan berkata pengalaman membuat mereka menjadi lebih tabah.

"Bila saya mendengar mengenai perkara-perkara yang tidak menyenangkan itu, saya terkejut”.


kah kah kah… SIAPA KATA BIK MAMA NI BUKAN MANUSIA BIASA?... ka kah kah..

kah kah kah…. TAK DA SIAPA YANG ANGGAP BIK MAMA LUAR BIASA?...kah kah kah…

kah kah kah…. APA YANG LUAR?... APA YANG BIASA?.... kah kah kah…

woit…. HANTU KASUT BUKAN BIK MAMA…. ITU ILMELDA MARCOS…. kah kah kah…

kah kah kah… HANTU KOPEK TU SIAPA?..... kah kah kah



11 ulasan:

Izwat Othman berkata...

Teringat cerita Batman...si Penguin tu...bentuk rupa parasnya...jika ianya berjantina perempuan,bro ingat seiras siapakah?

kah kah kah...

Ayiem berkata...

rasanya bik mama luar biasa skit bro,dia mmg luarbiasa dari segi size kah kah kah kah kah kah kah kah kah.........

Dia gak luarbiasa dari segi kawalan suami kah kah kah kah kah kah kah...........

Tanpa Nama berkata...

WOi rosmah siapa kata ko ni manusia? ko ni bukan manusia ko ni badak air yang banyak air susu kat tetek.wak,ka,ka,ka

Tanpa Nama berkata...

Berita terkini:beberapa hari yang lepas pihak dari indonesia telah menggeluarkan amaran akan berlaku gempa bumi berukuran 8.5 skala hatcher tarikh akan berlaku tidak pasti tapi menurut mereka ia tetap akan berlaku kerana plat di dasar laut kepulan mentawi bergeleser dan bergerak kuat.-(berita untuk warga indonesia yang berkerja di malaysia)

Amaran dari pihak malaysia:satu gempa bumi berukuran 9.5 skala hatcher akan berlaku di malaysia pada 1st april 2009.gempa bumi ini akan berlaku akibat rosma bin mansor kemungkinan akan menaggis dan meloncat serta memutarkan badan di atas bumi akibat hamba suami suruhan bernama najib telah dikantoi april fool untuk menjawat jawatan perdana menteri yang dimimpikanyer.semua nelayan dan bot-bot kecil dinasihatkan berpindah kerana tsunami susu dijangka berlaku._-berita untuk para peminat tetek besar rosma di malaysia)

Tanpa Nama berkata...

kalau dah sedar yang awak tu manusia biasa jangan la nak jadi luar biasa pulak.....

tapi aku rasa maksud tersirat rosmah nie sebagai manusia biasa dia selalu melakukan kesilapan....so boleh minta maaf dan buat silap lagi...otak umno keja nak putar alam

Tanpa Nama berkata...

Rosmah : Saya juga manusia biasa tp cuma saiz badan je yang extra luar biasa. tu belum lagi kira nafsu shopping saya, nafsu harta saya, nafsu kuasa dan banyak lagi lah nafsu yang luar biasa yg ada pada saya. Nak tau macammana besarnya nafsu-nafsu saya tu tengok je lah badan saya sbg contoh.... macm khemah kenduri kawin..lol...

Tanpa Nama berkata...

suami najib berkata, "saya manusia biasa.." sebab tu kasut saya banyak..sebab tu kalau bershopping, saya lupa diri...maafkanlah saya..sebagai manusia biasa, saya tak lepas dari buat kesilapan..

kalau arwah bapak aku hidup lagi, dia akan komen -----> kaninabo cibai ini perempuan...

Asrul Budi berkata...

sy hanya manusia biasa kerana sy juga bersubahat dengan laki saya untuk membunuh altantuya... harap maafkanlah saya kerana saya juga manusia biasa...

Tanpa Nama berkata...

bik tak menafikan pon tudohan tsbt. bik cuma nak simpati rakyat hentikan tudohan tsbt.

Tanpa Nama berkata...

saya juga manusia biasa...that's why saya boleh cemburu like hell when jantan saya ada affair dgn betina lain...

saya juga manusia biasa...that's why bila i sgt sgt geram, i hancurkan betina tu dgn C empat yg ada....

saya juga manusia biasa...that's why i kena berpura-pura terkejut atas semua tuduhan atas jantan saya, sebab i masih "cinta(duit & kuasa)" jantan saya..

saya memang manusia biasa....

betul-2...

p/s..kalu bukan manusia biasa..dia tuhan liao...tak akan buat jahat lagi kan...? manusia biasa la yg akan buat jahat saja...

Tanpa Nama berkata...

air muka setan mu rosmah rakyat tak tertipu...mata dan jalan mu ala ala itik sekati rakyat dah buleh baca...kau dan laki bedebah mu memang pembunuh!pembunuh!pembunuh!! roh org yg mati di bunuh senantiasa membayangi dirimu...rasakanlah haji najib dan hajah rosmah dan juga Razak baginda...kau laa yg memantat dan menjubo arwah atatuya hingga longgar lubang...dan kini hayatmu tak akan aman...WAHAI pekida,pewaris dan semu ngo yg kononya melayu sangat...kepala ketuamu tidak selamat...dan Rakyat akan menghukum dan menimbus UMNO hahaha.sial kau PEKIDA CIBAI.Bakar laa Songkok dan baju batek mat belia tu hahaha