Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 16 Mac 2009

GOBIND TUDUH NAJIB MEMBUNUH - The Edge



GOBIND TUDUH NAJIB MEMBUNUH
- The Edge

Ahli parlimen Gobind Singh Deo (Puchong-DAP) telah di gantung satu tahun dari berfungsi di parlimen.

Ini kerana dia melaku kan stau kesalahan yang amat berat.

Gobind telah menuduh Najib Razak sebagai pembunuh.

Mengikut Nazri Aziz pengantungan Gobind setimpal dengan kesalahan menuduh Najib h melakukan satu jenayah yang kejam.


GOBIND DI GANTUNG SETAHUN
- malaysianinsider

Dewan Rakyat hari ini telah menggantung Gobind Singh Deo satu tahun kerana memanggil Najib Razak seorang pembunuh dan menghina penolong Sepeaker. Ini berlaku minggu lalu.

Pada hari Khamis lalu Gobind telah menjerit memanggil Najib yang mencelinap lari meninggalkan dewan .

Gobind telah menlaungkan “ Jawab kepada saya ! Awak pembunuh!”. Najib lesap meninggalkan Dewan.


THE EDGE

Member of parliament Gobind Singh Deo (Puchong-DAP) deserved the punishment meted out to him today and his most serious offence was to accuse the Deputy Prime Minister of murder.

Explaining the rationale for the length of the suspension, Minister in the Prime Minister’s Department, Datuk Seri Nazri Abdul Aziz said it was a fair sentence.

"This is a fair sentence for him as this is about accusing the deputy prime minister of a heinous crime. So, he must be punished for the severity of the accusation made.


MALAYSIAN INSIDER


The Dewan Rakyat today suspended DAP’s Gobind Singh Deo for one year for calling Deputy Prime Minister Datuk Seri Najib Razak a murderer and insulting the House Deputy Speaker last week.

On Thursday, Gobind was asked to leave the House by Deputy Speaker Datuk Ronald Kiandee after he shouted: “Answer me, you murderer!” to Najib as the latter was leaving the House.

kah kah kah…. ADALAH MENJADI SATU KESALAHAN YANG AMAT BESAR JIKA BERTANYA ?... kah kah kah..

kah kah kah... KALAU DI PARLIMEN TAK BOLEH BERTANYA.... NAK TANYA DIMANA ?...kah kah kah

kah kah kah…. BERITA SATU PUN SURAT KHABAR MELAYU TAK LAPOR… kah kah kah…

woit… HENTIKAN LAH PROJEK MEMBODOHKAN MELAYU… kah kah kah…

woit…. CUKUPLAH…. DAH RAMAI MELAYU BODOH…. kah kah kah




15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gambar nazri aziz di>>>>>>http://www.gutteruncensored.com/?zx=72922ed67e91e858

bozzobattousai berkata...

kalau nak tanya pon dah tak boleh dan dianggap kesalahan, baik tukar jadi kuku besi je senang...at least kita dah aware...

Tanpa Nama berkata...

Dah ramai Melayu bodoh termasuk lah anda hishamuddin rais.anda lah Melayu paling bodoh kat dunia ni...

ainon mohd berkata...

Wah! Bukan main kuat usaha Nazri membela Najib. Tentu ada agenda...

Saf Badar berkata...

Bro,
Ada orang marah ler!!! Ni mesti puak CELAKA ni!!!

Khun Pana aka johanssm berkata...

Walaupon Si benggali tersesat jauh dari topik di dalam dewan hari itu tapi soalan dan tuduhan dari nya amat penting untuk Malaysia , untuk bangsa,untuk agama dan negara.
Soalan dari Si benggali tidak di pusing dan tidak di putar belit, sebalik nya direct shot punya soalan dan tuduhan.
Baik punya penalty kick dari Si benggali.

Beratus kali minta polis siasat isteri rosmah, beribu kali minta isteri rosmah jawap di mahkamah namun isteri rosmah elak jugak.
Salah berat ke Si Benggali tanya soalan Altantuya?
Memang tak salah pon.
Dengan cepat dan pantas Si Nazi cium buntut hangit isteri rosmah.

Jawi,jakun,jais,kais,mais,mawi dan mawas...bila mau siasat Altantuya jadi amina?
Bila mau siasat isteri rosmah dan razak baginda entot-entot amina?
Bila mau siasat gambar anak Si Nazi dalam gutteruncensored?

Tanpa Nama berkata...

Hisham,
Cuba tengok itu kera2 yang berbahas di Rocky Bru punya blog. Lebih2 lagi, dia mengiktiraf method itu iaitu menggantungkan Gobind. Beginilah perangai bodoh2 nya orang2 macam itu. Bahkan ada orang mau menarik balik immuniti ahli parlimen
I am appalled. Speechless! Heck, why we need MPs? Kalau macam itu, jangan pakai parlimen lah. Saya memang kesan ada banyak kera2 yang macam di Rocky Bru's blog yang tak berotak.

Wahai orang2 melayu yang disayangi,
Masihkah kamu ini yang menyokong golongan ini yang tak bertamuddin. Bangunlah daripada terjerumus di angkara UMNO. marilah kita berjuang untuk Malaysia yang berjay & menegakkan keadilan. Majulah Malaysia!

Regards,
looes74

Tanpa Nama berkata...

Saya tak nampak yang Hishamudin Rais sebagai orang Melayu yang paling bodoh di dunia ini. Ini adalah kerana saya dapati lebih ramai orang-orang Melayu yang lebih bodoh daripada Hisham terutamanya orang-orang ****.

Johan berkata...

mendiang A.Kugan dituduh pencurik kreta wlupun xsmpat pon dibuktikn di mahkamah,jadi nape xleh tduh Mat Mongol ni pembunuh???

satu fakta yg xboleh disangkal:bom C4 yg disahkn brasal dr simpanan kementerian pertahanan digunekn tok letupkn Altantuya..jgn lupe mat mongol ni mentri prtahanan masa tu..
prsoalnnye mcm mane leh senang2 je dptkn bom tu woit?!siape2 pon tau mmg payah nk dpt access kpd bom..ingat ade jual kat kedai hardware kat taman tun??ataupun kat pasar chow kit??
fikir la,jgn jd bodoh dan jgn biar diri diperbodohkn oleh munkee2 ni..bak kat bro isham,da rmai da melayu bodo

Tanpa Nama berkata...

Ketua AMK Kepala Batas, Amizudin Ahmat hari ini menyerahkan bukti dan laporan kepada jawatankuasa khas siasatan PKR Pulau Pinang berhubung dakwaannya baru-baru ini mengenai pemimpin parti itu menerima wang dari pengusaha kuari.

Ketika dihubungi Malaysiakini berkata, Amizudin baru sahaja selesai disiasat oleh jawatankuasa tersebut yang diketuai oleh Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Pulau Pinang, Halim Husin dan tiga ahli jawatankuasanya.

Siasatan selama tiga jam itu diadakan di Pejabat Perhubungan PKR Pulau Pinang mulai jam 3 petang di Bandar Sunway, Seberang Jaya.

Menurut Amizudin, keputusan siasatan jawatankuasa tersebut akan diketahui dalam masa dua minggu lagi.

Ditanya mengenai dua pemimpin PKR Pulau Pinang itu, beliau enggan mendedahkan nama dan identiti mereka.

"Saya harap tidak ada pihak yang menggangu jawatankuasa siasatan dan tidak ada spekulasi dan andaian sebelum jawatankuasa membuat keputusan," katanya.

Katanya, beliau berharap jawatankuasa tersebut dapat membuat penyiasatan dengan seadil-adilnya.

Dilaporkan bahawa exco AMK itu membuat aduan kepada presiden parti Datuk Seri Wan Azizah Ismail berhubung isu berkenaan tetapi tiada tindakan diambil terhadap pemimpin yang berkenaan.

Tanpa Nama berkata...

Anak-anak kitakah yang berlari telanjang
Di bawah mentari sumbing
Sambil bernyanyi lagu
Ketakutan hari-hari ini

Anak-anak kitakah yang memikul beban
Kesilapan kita
Hingga dia tak kenal
Budaya canggung bangsa sendiri

Selamatkan anak kita
Dari padang jerangkap samar
Selamatkan anak kita
Orde baru politikus usang

Anak-anak kitakah yang bermain
Di hutan belukar
Dengan senapang kayu ubi
Cambah tak kenal bahaya

Anak-anak kitakah yang tak tahu nak pulang
Bila petang
kerana terlalu sibuk main lastik
Dan berpistolan
Pistol-pistolan

Jaga-jaga anak kita
Jangan sampai jadi hamba
Jaga-jaga anak kita
Kita ini orang merdeka

Panggillah mereka pulang
Ayah nak ajar
Tentang kurang ajar
Jadi mereka takkan sendiri lagi

Panggillah mereka pulang
Ayah nak ajar
Tentang kurang ajar
Jadi mereka takkan dimomok lagi

Fikir
Selamatkah kita di tangan tukang karut itu
Fikir
Selamatkah kita di tangan dalang wayang itu
Fikir
Selamatkah kita di tangan ahli koporat itu
Fikir
Selamatkah kita di tangan doktor jiwa itu
Fikir
Selamatkah kita di tangan pakar kitab itu
Fikir
Selamatkah kita di tangan tuhan-tuhan itu

Tanpa Nama berkata...

Bagus,Alhamduliilah..Anda sudah menjadi semakin bertanggungjawab..Anda sudah berani menyiarkan komen yang tidak enak serta tidak memihak kepada anda..Berani komen pasal orang,mesti mahu berani dikomen oleh orang..Walaupun aku antara orang yang tak berapa setuju dengan gaya penulisan kau,tapi aku yakin bukan semuannya berita kau ini hanyalah fitnah semata2..Mungkin ada yang betul..Dan menjadi tugas aku sebagai rakyat untuk menjadi adil dengan mendengar pandangan daripada sebelah PR dan pandangan daripada sebelah BN..Jadi pada pandangan aku,adalah lebih baik jangan terlalu membuka aib orang dan jangan selalu memfitnah orang baik daripada kalangan BN mahupun PR..Jangan terlalu ghairah dengan perjuangan yang merugikan bangsa..Apabila pihak anda menang bersorak kampung tergadai,ketika itulah sudah agak terlambat untuk membetulkan keadaan..Mulia sangat ke Anwar Ibrahim sampai anda mengagung2kan dia??Tidak pernah ke dia terlibat dengan rasuah??Entahlah,mungkin orang2 yang mengenali dan pernah berurusan dengan dia sahaja yang tahu siapa dia yang sebenarnya..Wallahuwaalam..

najib berkata...

wei Tanpa Nama...

kalau lu betul dan lu anak jantan lu letak la nama...
lu jangan jadi pengecut...
lu jangan dok jadi hero Melayu ka apa ka yang duduk belakang tabir..

lu anak jantan ke tak?
tengok macam Tukar Tiub dia papar jugak lu punya komen..

bagi la mak lu bangga dengan lu..

Sudin berkata...

Salam abang isham,

Polong-polong tak bertuan sedang berkeliaran.
Entah apa yang diperjuang.
Mungkin perut dan periuk nasi ?

Tapi dari pengamatan, mereka terdiri dari hamba duit dan hamba kontrek-kontrek kelas 'F' juga permit itu dan permit ini.
Berselindung disebalik 'Ketuanan Melayu'dan DEB.

Lapuran dari tiu nama,utusan malayau ,berita hairan dan The Setan.......oops,The Star.

Tanpa Nama berkata...

Bro,
Malaysia memang serba BOLEH!