Isnin, 16 Mac 2009

TER NOW DARI PARLIMEN !!!! BAHAS USUL GANTUNG GOBIND ISU NAJIB –ALTANTUYA – Mkini



BN membentangkan usul untuk menggantung tugas ahli parlimen DAP Gobind Singh Deo selama setahun kerana dianggap menghina dewan berhubung tuduhannya terhadap timbalan perdana menteri.

Minggu lalu, wakil rakyat Puchong itu digantung sehari daripada menghadiri Dewan Rakyat selepas mendakwa Datuk Seri Najib Razak terlibat dalam pembunuhan Altantuya Shaariibuu.

Usul yang dibentang Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Abd Aziz akan diputuskan hari ini. Ia sedang dibahaskan sekarang.



kah kah kah… kah kah kah…. kah kah kah


woit… YANG BERTANYA DI GANTUNG …. kah kah kah..

woit… APA JADI DENGAN YANG MEMBUNUH…. kah kah kah…

kah kah kah…. PELIK…. BETUL…. kah kah kah




10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak payahlah nak dibahaskan..dah gerenti kena gantung punya..masing2 kalau boleh nak jilat2 jubur isteri rosmah tu skrg..

jilat bro..jgn tak jilat..jilat sampai berkilat...datuk nazri, sebelum jilat, baca bismillah dulu yaa...berkat...hahahahaha..

nan

Tanpa Nama berkata...

http://lick-the-blog.blogspot.com/2009/03/najibs-son-rich-and-powerful.html

bro ni link yang saya perlolehi dari blog ,pic2 anak najib,dato'k,nazri aziz kata nya...

Tanpa Nama berkata...

Pepatah melayu berkata " malu bertanya sesat jalan" tp pepatah UMNO pulak " Jangan tanya baru jadi jutawan" tu yang polis dgn MACC sibuk aje dgn kes Pakatan rakyat tp 1001 kes rasuah dan jenayah UMNO buat tak tau jelah! Semua nanti akan jadi jutawan mee segera ( instant noodle) yg naji$ bgtau hari tu.

Tanpa Nama berkata...

Aden dah cakap dah, KALU sesiapa yang kacau daun program NAJIS tindakan seperti kilat akan diambil, tidak kira dia manusia atau pokok.
Bagaiamana pandangan SUAKAM atau Majlis Peguam? Kita duk tak sempat mengakaji isu sebenar atau 'establish'kan kes/fakta/kereasonableness dah kena gantung? Itulah demokrasi negaro den.

Tanpa Nama berkata...

Dah dijangka akan keputusanya....ini semacam politik balas dendam juga la nie......

tukang arah bunuh masih bebas lagi....alasan tak ada bukti kukuh untuk kaitkannya

nie la dinamakan undang2 bertamadun umno...barang siapa yang buat report maka dia akan dihukum dan disiasat dahulu.

Tanpa Nama berkata...

Fuck them !

When Perak Speaker suspends for 12 and 18 mths, they make hell, say no such thing lah.

Now the idiot Parliament speaker suspend for 12 mths, no sound!

Tanpa Nama berkata...

Bila DUN Perak gantung Zamri Kadiak 1 tahun dikatakan zalim, dan Speaker kena siasat polis. Dan siasatan ini juga melibatkan BPR kerana dikatakan ada amalan rasuah.
Lebih menarik speaker pun tidak ada pilihan untuk mendapat khidmat peguam.
Dalam kes ini apakah Speaker Parlimen akan disiasat polis pulak?
Dan persoalannya adakah ini juga satu bentuk rasuah? Atau kerana nak selamatkan Najib dari disoal di mahkamah? Dan kenapa tidak ada siasatan polis terhadap berpuluh laporan polis terhadap Najib yan berkait dengan Altantuya? Kenapa orag yang dituduh tidak ditunjukan wajah mereka? Apakah mereka ini mendapat layanan istimewa? Kenapa mereka yang dituduh pembunuh yang lain ditayangkan muka mereka setiap hari?
Kenapa orang yang membuat laporan polis pulak didakwa?
kenapa bila laporan terhadap Khir Toyo, tidak ada tindakan oleh SPR dna polis?
Kenapa bila Khalid Ibrahim, siasatan dilakukan serta merta. Dan Pengarah SPR pulak boleh keluarkan kenyataan yang disiasat sudah cukup bukti dan akan terbukti bersalah?
Apakah bila anda jadi menteri terutama TPM dan PM ada kebal dari sebarang siasatan dan tindakan agensi kerajaan seperti polis dan BPR?
Adakah polis dna BPR hanya untuk orang awam atau mereka yang kritik parti yang kuasai Parlimen?
Adakah undang-undang Malaysia mempunyai kastanya sendiri? Seperti kes pembunuhanh isteri no2 raja DiHilir dulu, kenapa persoalan orang yang memberi upah untuk bunuh isteri Raja DIHilir tidka pernah disebut dan didakwa di mahkamah? Macam mana mereka yang dipenjarakan ini boleh menyatakan mendapat upahd an bayaran tetapi tidak pernah disoal dimahkamah dan polis sendiri? Adakah ini keadilan ala Malaysia?

zman berkata...

slam abg. Isham,
Yang membunuh patut di gantung anu nye!!

Tanpa Nama berkata...

Bro, Nak tau tak Rosmah LEmpang Najib depan reporter., kata RPK.

Lagi satu masa, Rosmah dan rakan rakan dia bom Altantutuya, ada kapal angkasa berlegar legar. Tapi menurut kata RPK dia saje je tak nak repotkan kat blog dia. Dia kata takut orang tak percaya!!

Cuba tanye RPK.

Raja Jilat

Tanpa Nama berkata...

WOI ORANG UMNO, JANGAN KORANG HINA POKOK

JAHIL TUKIL ORANG UMNO SAMPAI TERGAMAK HINA POKOK. POKOK LEBIH JUJUR DAN MULIA DARIPADA RUMAH HANG YANG DIBINA DARI WANG HARAM. JAHIL TUKIL ORG UMNO TAK TAHU BAHAWA PERJANJIAN HUDAIBIAH JUGA BERLAKU DI BAWAH POKOK YANG MEMBAWA KEMENANGAN KEPADA NABI MUHAMMAD MENAWAN KEMBALI MAKKAH AL MUKARRAMAH.

LU MEMANG JAHIL WAHAI UMNO KEPARAT AKU MEMANG BENCI SEJAK DAHULU. MAMPUSLAH UMNO PD SEMUA PILIHANRAYA, RAKYAT SEMUA DAH MELUAT DAN AKAN HUKUM BESAR BESARAN