Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 Mac 2009

TOYO TERIMA JAKET MAHAL DARI BALKIS – mkini




Mohamad Khir Toyo menerima hadiah mahal bernilai RM3,600 daripada Badan Amal dan Kebajikan Isteri Wakil Rakyat Selangor (Balkis) pada 2004 ketika memimpin negeri itu.

Jaket jenama 'Summer Man' itu dihadiahkan oleh isterinya Zaharah Kechik - waktu itu yang dipertua Balkis – menggunakan dana sumbangan Permodalan Negeri Selangor Berhad (PNSB) sempena majlis sambutan Tahun Baru Cina.



kah kah kah…. APA PUNYA TUUUUrrrrrrrR ….kah kah kah..

kah kah kah… NAK VALENTINE ABANG TEMPE PUN KENA PAKAI DUIT RAKYAT…. kah kah kah....

woit.... APA PUNYA BINI PUYA ENTOT PUNYA BAIK.... kah kah kah

woit…. BUKAN SUMMER MAN…. TAPI PENYAPU MAN…. kah kah kah

woit... LAKI SEBAT.... BINI REMBAT... kah kah kah



9 ulasan:

Tok Moh berkata...

kah..kah..kah...
Woit orang selangor kasi telanjang sama itu toyo & kroni..

kah..kah..kah...
apa punya toyo la lu...

peja!! berkata...

ini dinamakan ameno transformasi.... hahaha... aku ingatkan dekat AF7 je ada transformasi.... ameno pun ada gak.... lepas nie mana yang undi kurang dari rakyat akan tarik beg turun pentas... pastu nangis2 peluk2... nak transformed menda dah ameno nie... dah tua dah.. 55thn... kalu org tua tu dah kena kencing manis, darah tinggi etc.....

Tanpa Nama berkata...

kantoi..kantoi....aku nak jugak hadiah cmtu, tapi jaket murah2 pun jadila...bole beli byk bg org2 susah yg sejuk...

Tanpa Nama berkata...

ntah2 dia yg paksa si balkis tu bg hadiah tu kt dia...kah..kah..kah.

Khir Toyo.....STUPPPIIIDDDD!!!!

fredo berkata...

teleanjangkn bini toyo..

nk gak tgk isi dlm..
:D

Tok Uban berkata...

Itu jaket....macam mana dengan seluar dalam?...mungkin sehelai RM4,000...siasat sham...bak kata wan kamaruddin dulu...APA KE JADAH....

Nasib baiklah kau kalah toyo...kau tak...tentu baju dalam dan seluar dalam anak beranak kau ratus ribu harganya....

Dahlah toyo...kau pun dah kalah ketua pemuda...baleklah...duduk dengan keluarga kau...ok...

jebatderhaka berkata...

kah kah kah...

kih kih kih...

keh..keh..keh...

layan je laaaa...

http://jebatderhaka0.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

kah.kah..kah..

mahalnye jaket khir toyo.kalis peluru ke kalis c4?hahaha..best ke dapat hadiah mahal2 dari bini?ehh..best ke dapat hadiah mahal2 dari balkis?ehh..hadiah tu dari balkis ke dari bini?ehh..confius2..

wong kam pung berkata...

elok la tu..rompak duit rakyat bg kt laki,laki rompak lk bagi kt bini..ehm cun la dua2nye memng padan..xsedar dirinye toyol malah harta rakyat yg ko rompak..buat ape ko di sini..pergi sana main ngn lembu2 mat ezam..kah kah kah,padannn muka ko toyollllll!!!!