Isnin, 20 April 2009

ADA HANTU MENANTI DI PENANTI



PENANTI : PAKATAN RAKYAT DAKWA BN BIMBANG
- mStar

Parti Keadilan Rakyat (PKR) mendakwa Barisan Nasional (BN) sebenarnya takut untuk menghadapi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti, justeru menyatakan kemungkinan tidak akan meletakkan calon.

Pengarah Strategik PKR, Saifuddin Nasution berkata, kekalahan BN kepada Pakatan Rakyat dalam empat pilihan raya kecil secara berturut-turut sebelum ini iaitu di Parlimen Permatang Pauh, Kuala Terengganu dan Bukit Gantang serta DUN Bukit Selambau menyebabkan BN tidak yakin untuk terus bertanding.

"Tindakan itu didorong oleh keadaan politik semasa yang mana mereka diselubungi kebimbangan kerana tumpas dalam empat pilihan raya kecil sebelum ini.

"Tidak pernah berlaku dalam sejarah negara, BN tumpas secara berturut-turut seperti itu," katanya.


kah kah kah… SATU MALAYSIA LIHAT SEJARAH… kah kah kah…

kah kah kah….SATU MALAYSIA KETAWA…. kah kah kah…

kah kah kah…. GEROMBOLAN UDAH JADI KUMPULAN SERPIHAN… kah kah kah..

woit…. TAKUT HANTU KE ?... TAKUT HANTU ALTANTUYA?.... kah kah kah...



4 ulasan:

Hanggokan berkata...

hantu-hantu juga tergelak2 melihat kelibat hantu2 BN ini. kahkahkah!

Unknown berkata...

Dia dah merajuk la tu. Mari kita ramai-ramai gi jumpa dia, kita pujuk dia baik-baik.

Kita kata kat dia, kali ni kat Penanti, PR tak main kasar.

Kita kata kat dia, dia boleh guna Utusan Malaysia, Berita Harian, RTM, TV3 untuk jadi alat kempen parti dia seperti biasa.

Kita kata kat dia juga, kalau dia nak gantung Harakah dan Suara Keadilan untuk selama 6 bulan dari sekarang pun boleh. Asalkan dia benarkan BN masuk bertanding.

Buruk sangat rupa kalau orang tua merajuk.

ha ha berkata...

Bro Isham..

Umene dah Pokai..utang Poster kat Dua Bukit satu batang belum bayar lagi ..la ni nak pilihanraya lagi ...maunya malu pasal Poster tak ada ..Towkey Poster dah bagi Last warning..no payment no poster ..he ehehehh hehehehe he..Malu Siouttttttttttttttt...

Tanpa Nama berkata...

saudara tiub

saya perhatikan tulisan2 saudara banyak mengutuk dan membodohkan kerajaan. saya bukanlah dari kalangan kerajaan, saya cuma seorang dari sekian banyak rakyat malaysia. saya juga tidak sepenuhnya setuju dengan dasar2 kerajaan, begitu juga saya tidak begitu suka dengan pendekatan2 pembangkang(atau anti-kerajaan). gaya penulisan saudara telah mempengaruhi pembaca2, sehingga masing2 menulis komen senada dengan saudara. mesti ada KAHKAHKAH....MUNKEE...WOIIT...
kutkan dibelakang tabir, iaitu di blog2 internet, pada saya hanyalah salakan anjing di balik pagar. lebih lagi, salakan anjing di balik pagar dibelakang dinding. semasa reformasi di kg baru, saudara adalah orang pertama yang lari ke wisma aida menyelamatkan diri dibantu oleh rakan2 saudara, apabila di depan mesjid masih ramai pemuda2 cuba berkonfrontasi dengan FRU dan pulis. saudara mengambil sikap bersendiri supaya saudara bebas melemparkan kritikan dan tohmahan. saya percaya saudara sendiri maklum, gaya tohmah ini cukup mudah dipengaruhi oleh orang2 zaman sekarang.
seperti saudara, saya hanya menyampaikan pandangan saya.